Des 07

Hva gjør gifte/samboende på nettet?

156 kommentarer 2008 kl. 19:55 skrevet av slmann

Når jeg leser noen profiler her inne står det at personen ikke ønsker kontakt med gifte/samboende. Er det mange gifte og samboende som tar kontakt? Hva søker de?

Hva gjør gifte og samboende på nettet? Er de ”lei” forholdet sitt og ønsker litt spenning i hverdagen?

Dette er jo en brannfakkel å slenge ut på bloggen :-)

Regner med litt reaksjoner nå….. :-)

Permanent lenke

Kommentarer:

  1. Vanilje 20:10 07/12/08
    Jeg har blitt kontaktet av en del gifte/samboende. Hvorfor de er gift men leter etter andre, har jeg ikke peiling på. Jeg tenker det handler om en enorm feighet, i mitt stille sinn. Svake, svake sjeler.
  2. anka 20:14 07/12/08
    Ja det er jo noen som tar kontakt å skriver i vei fordet om dem er gift eller samboende og jeg har i profilen ingen interesse for dem, jeg har ingen iteresse av å bli ei elskerinne.
    Men jeg skriver da høflig tilbake, noen fleiper og tuller jeg litt med. Så sant det er på en humoristisk måte og de skjønner at jeg bare tøyser.
    Enkelte har en hyggelig tone og skriver bare om løst og fast og ingen form for flørt.......bare ønsker noen å prate med.
    Men så har vi de som tror at anka som er singel, ønsker seg full service og klarer å få fram alt hva de kan gjøre for meg og hva jeg går glipp av......Da må jeg si det er noe som skurrer i hodet mitt.....og jeg blir regelrett forbauset hva de kan få seg til å skrive.......men så har dem jo som regel bare blåmenn i profilbilde, så da gjør det vel ikke noe......da er det bare å ønske og yte i vei.........heldige er vi som får dem!!!!!!!
  3. frosken69 frosken69 20:16 07/12/08
    De gifte/samboende jeg har blitt kontaktet av ville ha elskerinne........de klager på sine respektive....
  4. MrsPinky MrsPinky 20:25 07/12/08
    de gjør vel det samme på nettet som de gjør på en kafé eller kino eller blioteket eller pub eller eller eller.... de er vel sosiale de som oss andre... Vi single er jo på nett av mange forskjellige grunner også. :o)
    MEN de usingle som tar kontakt med meg her på frodig, er sjelden ute etter et platonisk vennskap, med et par sjeldne hederlige untak...
  5. slmann slmann 20:32 07/12/08
    Hm, greie reaksjoner fra dere jenter. Men er det ingen MENN her inne som blir kontaktet av damer som vil ha litt spenning da???:-)
  6. unsen unsen 20:34 07/12/08
    vell.. både du og eg slmann kjenner da flere gifte - samboende her inne som kun er ute etter vennskap - diskusjoner + + ;-) .. men det som sikkert er - er at mennesker her inne er overfokusert på sex. alt dreier seg om sex sex sex.. kjære vene- i rl kan man da vel snakke med andre man møter uten at man egentlig ønsker høvle over de ??? og dte burde man da kunne være her - uten å ville gjøre og ?? hmmm.. eller er eg bare ""blånd""...
  7. slmann slmann 20:40 07/12/08
    Joda unsen, vi har noen felles kjente som er her som bare er ute etter vennskap. Men som du skriver så er det noen som vil høvle over noen:-) Er det fordi de lever i et kjedelig forhold eller er de bare "tøffe i trynet" fordi de sitter bak tastaturet og ikke behøver å se noen i øynene når de kommer med slike ønsker/spørsmål?:-)
  8. Gulljenta 20:52 07/12/08
    Noen vil kun ha vennskap. Noen er ute etter en flørt, kanskje for å få en bekreftelse de ellers ikke får, men de ønsker ikke være utro. Noen har det i kjeften ikke ellers, enten de er single eller ikke....hehe. Og noen søker er forhold utenom det de allerede har. Og noen...og noen ...og noen...
    Det finnes ti tusen ulike grunne, årsaker forklaringer etc....
    Men som unsen sier, hvorfor må alt på død og liv handle om sex opp og sex i mente, vi diskuterer da ikke puppestr, str på lillemann osv når vi møter i andre sosial sammenhenger....
  9. unsen unsen 20:57 07/12/08
    men og det - føler eg - er at mange mener at gifte /sambuere ikkje har noe på slike sider å gjøre fordi de "har sitt hjemme " .. hvem er vi til å bestemme det ?? bestemme hva de skal og ikkje skal ?? synse og mene ?? vi har kansje nok med oss selv og egne valg ;-) ...
  10. frosken69 frosken69 21:05 07/12/08
    Kjnner jo de som ikke er ute etter sex også, men i å få nye bekjentskaper og venner etterhvert......en av dem er min beste venn.........
    Alle burde vel være velkomne her som også vel, uansett hva de er ute etter
  11. tjener1 21:14 07/12/08
    Finnes også gifte/samboende kvinner på nett....husk det også i diskusjonen,,,,,;.)
  12. frosken69 frosken69 21:16 07/12/08
    Ja det var jo det jeg mente her da Tjener. Begge kjønn er representert her...........
  13. dinapina 21:16 07/12/08
    synes det er mange gifte her inne som bare er ute etter en ting..
  14. anka 21:19 07/12/08
    Det er jo ingen som sier at dem ikke skal ha noe her inne og gjøre, fordet om dem er gift. Og det er jo mange hyggelig å prate med, men som flere sier. Hvorfor skal alt dreie seg om sexprat....og str på ditt og datt, ytelser og diverse annet prat...???
  15. slmann slmann 21:21 07/12/08
    Ytelser anka? Forklar!:-):-)
  16. arkana 21:43 07/12/08
    kjære deg slmann.... det er mange grunner til at folk er på nettet.. og ikke alle er vel inntrisert i å skrive en avhandling om sin privat sak her....
    noen er vel ute etter spenning, noen er ute etter å kødde , noen er ute etter og kose seg på nettet og andre er her inne for venner......
    og noen slår vel i hjel dødtid da ektefellen ikke er hjemme.....
    jeg er jo her inne for å ha det koselig,, elsker tulle blogger der jeg kan tulle og tøyse mye...
    men ikke alle tåler tøyset mitt .....
  17. Livsnyter Livsnyter 21:45 07/12/08
    Det er nok en hel del menn - og sikkkert også kvinner, men de kontakter ikke meg...- som er i forhold som kjapt kommer med forslag om sexreff. Jeg har stilt spørsmålet: Hvordan ville du reagert om det var din kone som gjorde dette? Mange ser de ikke har tenkt på det. Jeg tror nok det er mange som er her som vil treffe nye damer for spennende sex treff. Men jeg får også intrykk av at de har tenkt veldig lite over konsekvensene det kan få.

    De er ute etter spenning og få vise sine sexferdigheter for stadig nye damer, få bekreftelse på at de "har draget" og at de er "superelskere" - men hva som kan bli konsekvensene er overhode ikke vurdert. Nettets anonymitet gir mulighetene helt til en treffer folk irl - da er den faktisk ikke der lenger. Og hva da? Hva skjer den dagen ektefellen finner ut hva som foregår??
  18. anka 21:52 07/12/08
    Da skjer det sånn som med de fleste, skillsmisse ( separert er jeg) ........eller prøve å få det til å fungere videre. Men det blir som regel aldri helt bra igjen.
    slmann jeg går aldri ut med pm i svara mine.....:-))
  19. slmann slmann 21:56 07/12/08
    Livsnyter, det er smart tenkt. Hva hvis ektefellen finner ut av det......
  20. arkana 22:07 07/12/08
    miss luker du at det finnes gifte og samboere her inne slmann? plager det deg?
  21. slmann slmann 23:05 07/12/08
    Nei, det plager meg ikke at det er gifte og samboende her inne arkana. Jeg er bare nysgjerrig!:-) Det ser jo ut som det er flest menn som kommer med "tilbud":-) Kanskje jeg har en hemmelig drøm å bli kontakta av ei som er samboer/gift?:-):-) Tuller, bare morro å høre folk reaksjoner:-)
  22. Trollat 23:11 07/12/08
    Får å bare slenge inn noe..jeg har partner,som jeg fant her inne faktisk...vi har hvert sammen et år nå,og vi begge er her på frodig enda....vi søker ikke noe,men har beholdt profilen vår,for å skravle med de man har blitt kjent med..ser liksom ikke noe grunn for at vi IKKe skulle være her......oisann,dagen/kveldens lille...;D;D;D
  23. slmann slmann 23:15 07/12/08
    Trollat, koselig å høre at dere har funnet hverandre her inne. Da er det jo håp for andre og! koselig at dere er her begge.
  24. Trollat 23:18 07/12/08
    Takker for det..;0) måtte bare spinne litt,hehe....er det håp for meg,er det jaggu for alle andre også...
    vi har det kjempebra....kunne jo være at jeg kunne hjulpet noen på vei....hihi
  25. elskerinne 23:57 07/12/08
    Jeg kan svare for meg selv i dette tilfellet, jeg er samboer med verdens beste mann som tilfeldigvis er satt ut av spill på det seksuelle planet. Derfor vil jeg leke med spennende menn som forstår reglene. Men jeg er ikke desperat, jeg lar meg ikke forføre av: Skal vi pule? Jeg vil nemlig ha en elsker med to fungerende hoder, det blir best opplevelser da.
  26. Jackpott 00:08 08/12/08
    HVA FAN ER DETTE FOR NOE TULL???

    ER DET IKKE LOV FOR GIFTE OG SAMBOERE Å VÆRE PÅ NETT HELLER? KJENNER MANGE SOM DELER SAMME PROFIL OG DE HAR DA FOR FAN LIKE MYE RETTIGHETER Å VÆRE HER SOM SINGLE ELLER ANDRE STEDER.

    STÅR IKKE NOE HER INNE PÅ FORDIG AT DETTE ER ET STED BARE FOR SINGLE FEITE
  27. Livsnyter Livsnyter 00:08 08/12/08
    Det erklart at et er mange grunner til at folk melder seg på her på Frodig. Det er mange grunner til at folk lever i et kaldt ekteskap og. Det er mange grunner til at folk går "utenfor" ekteskapet og finner seg elskere / elskerinner. For de som vet hva de holder på med, mange ganger er det i full forståelse med den andre. Og den som kommer inn som nr.3 er klar over det. Det blir vel det en kaller "ryddige forhold"
    Men så er det alle de som bare er ute på litt moro, uten egentlig å ha tenkt over konsekvensene av det.... de har et stort problem, som rakst kan bli myyyyyye større en de har tenkt....
    De skulle bare ha litt moro, finne ut av "markedsverdien" de har og mente ikke så mye med det....
    de bare glemte å tenke over hvordan det vil påvirke ektefellen, og hva det gjør med tilliten i forholdet....
  28. slmann slmann 00:13 08/12/08
    Du er vel i en spesiell situasjon elskerinne, håper det fungerer for dere.
    Jackpott, er vel ingen som nekter noen å være noen som helst plass.
  29. slmann slmann 00:15 08/12/08
    Livsnyter, tror du at det er noe ok å være nr 3 over lengre tid? Det er jo noe som heter det en ikke vet har en ikke vondt av....
  30. elskerinne 00:18 08/12/08
    For oss fungerer det egentlig veldig greit. Men jeg ser jo aspektet med at det kan være veldig vanskelig for den som er nr 3, derfor er jeg åpen og klar på at det er ikke annet enn vennskap og sex å hente hos meg.
  31. elskerinne 00:25 08/12/08
    For oss fungerer det egentlig veldig greit. Men jeg ser jo aspektet med at det kan være veldig vanskelig for den som er nr 3, derfor er jeg åpen og klar på at det er ikke annet enn vennskap og sex å hente hos meg.
  32. cyrene cyrene 01:21 08/12/08
    Syns ikke jeg har noe med hva/hvorfor gifte menn eller kvinner gjør på nettet. Det er jo deres sak og absolutt ikke min. Og man må da vel kunne prate med en mann eller kvinne om de er gifte/samboende. Det er jo bare å gi uttrykk for med en gang hva man aksepterer eller ikke akspeterer. Jeg skjønner egentlig ikke problemet.
  33. Wildcat 07:09 08/12/08
    Har fått endel brev om hva jeg som er gift søker her inne og på andre nettsteder. Virker som enkelte mener man må søke etter noe når man er gift og er på nettet. Som nevnt her i bloggen,det er så mange grunner for å være på nett.
    Hva som er grunnen til andre som er gift/ i et forhold er meg revnende likegyldig. Hver og en får passe på seg selv og ikke bry seg med hva "naboen" gjør.
    For mitt vedkommende liker jeg å diskutere og "prate" med folk. Har en mann som ikke er intr i å være på nett men faktisk syns det er bra at jeg har noe å fordrive tiden med når han er på jobb. Har heller ikke noe hemmeligheter for han så har ikke noen problemer med å "åpne" brev når han sitter ved siden av meg:)

  34. slmann slmann 07:42 08/12/08
    Wildcat, jeg fordømmer ingen gifte eller samboere som er på nett. Jeg er bare nysgjerrig. Fint å høre at dere har et sånt åpent forhold.
  35. Wildcat 08:07 08/12/08
    Fikk heller ikke inntrykk av at du gjorde det Slmann:)
  36. Droget Droget 09:38 08/12/08
    Jeg kan kun svare for meg selv på spørsmålet fra SL-mann. Jeg har venner her inne, av begge kjønn. De er ikke av de som titt og ofte er å se i div blogger, men er nå her. Min samboer er klar over at jeg er her, han kjenner jo også noen av de.Kan ikke se noe galt i det. Og det at jeg ikke har bilde, er mitt eget valg.
  37. Lars68 10:09 08/12/08
    Som med alt annet finnes det sikkert nesten like mange grunner som folk.. Hva er min grunn? Ikke for å finne en elskerinne.. Ikke for å få meg et kjappt en natts nummer heller. Synes det kan være morsomt å kommentere på bloggene.. Vel ikke alle som synes jeg burde det, men :-)
    Dessuten har jeg noen venner det er ok å holde kontakt med her inne :-)
  38. slmann slmann 10:40 08/12/08
    Droget, om du har bilde eller ikke er jo ditt valg. Det er ikke noe galt å ikke ha bilde, når samboeren vet at du er her er det ikke noe problem. Ikke at jeg var ute etter om samboere/ektefeller vet noe heller. Det har ikke jeg noe med. Lars, det er gøy på bloggen vettu!:-)
  39. Vanilje 10:43 08/12/08
    Wildcat og arkana. Hvis det kun er for det sosiale på nett, hvorfor regge seg på kontaktsider? Det er da haugevis av furum osv for tulleprating osv som ikke er kontaktsider for å finne kjærlighet, partner, sex osv. Handler det ikke egentlig om å føle seg atraktiv og leke litt med ilden??
  40. Vanilje 10:47 08/12/08
    som arkana for eks. Jeg tipper det er mange jenter som ikke tar kontakt med Krem, fordi du "legger all beslag! på han via bloggene. Selv om jo selvsagt Krem er med på det, og mest sannsynelig enten kun er ute etter gifte damer eller ikke vil møte noen annet enn for sex ol.. Men slikt kan være ødeleggende for andre, som faktisk har et ønske om å finne en, om noen tuller for mye i bloggene med dem. Ja, slik tenker nå jeg. Leke med andre, synes jeg ikke er pent.
  41. Johanna 11:15 08/12/08
    Hmm... Jeg har lest i noen arkana/Krem blogger... Jeg har hele tiden tenkt at de to er et par in real også, at de er her for å tøyse og lage rør for oss andre... :-)
    Er det ikke sånn at det oftest er under helgene de er ''i farta'' ,, er da folk har mest tid til overs og...
    Rette meg gjerne om jeg har feil... :-)
  42. Wildcat 11:22 08/12/08
    Nå er det så at uansett hva slags side man har profil på så heter det seg at det alltid er en "sjekkeside" og at det finnes andre sider for de gifte/de i forhold....Jeg er ikke på nettet for å få tilbakemeldinger/bekreftelse på meg selv. Trenger ikke leke med ilden jeg...Om jeg har behov for det så leker jeg og mann sammen med ilden!!
  43. Vanilje 11:23 08/12/08
    Merkelig tidsfordriv for et par, i så fall. Hehe!
  44. Vanilje 11:25 08/12/08
    Wildcat: Det er da haugevis av sider man kan ha profil på og å leke seg, diskutere, bli kjent med folk osv, som overhode ikke har noe med dating å gjøre. Så dem som ikke er interessert i å date en gang. Om dem er gift eller ei, hvorfor i all verden regge seg på en dating-side? Jeg skjønner det bare ikke.
  45. Wildcat 11:26 08/12/08
    Er ikke alle som er helt A4 skjønner du!!
  46. Wildcat 11:27 08/12/08
    jeg skrev om man har lyst til å leke...Redd du ikke skal få det du er ute etter siden det tydelig at denne siden her ikke er for gifte i dine øyne eller??
  47. Vanilje 11:29 08/12/08
    Wildcat: Hva mener du med det da? Kan du utdype litt? Hvis du ikke er ute etter tilbakemeldinger/ bekreftelser, hvorfor legge ut slike bilder på en datingside da liksom? Litt sånn blotte-tedenser??? Jeg må visst ha det inn med tesje...om du gidder ;o)
  48. Johanna 11:30 08/12/08
    Og så svar i forhold til bloggteksten... (beklager) ...Jeg har ikke noe vettug egentlig å skrive om hvorfor jeg mener gifte/samboende er på nettet, samtidlig så har jeg ''teorier'' som skulle kunna fylla ganske ''rejält'' ... Men hva med
    ---> Fanget i (inter)nettet ? Vi tilbringer mer og mer tid på internett og det blir en stadig større del av vår hverdag.
  49. Vanilje 11:31 08/12/08
    wildcat: Denne siden er for dem som vil date eller finne seg en å hygge seg med ol. Men dem som påstår at de er her bare for å ha det artig i bloggene og å få venner?? Hallo. Det er da mange plasser å få det på, som ikke er rene datingsider liksom. Så jeg svelger bare ikke den ;o) Er det et behov for selvhevdelse da??
  50. Vanilje 11:35 08/12/08
    Mitt inntrykk er i alle fall at de gifte/samboende kvinner blir fryktelig fort fornermet eller alvorlige, når man nevner at dem er gift eller tuller om mannen dems, i tulleblogger. Da er liksom de single teite. Ups, sorry at jeg nevnte det. Var ikke klar over at man skulle glemme det for en stund, liksom. Høhø!
  51. Vanilje 11:36 08/12/08
    Vel en del, men ikke alle blir det. Ikke Trollat for eks :o)
  52. Wildcat 11:40 08/12/08
    Så det er der skoen trykker??? Blottebilder ja!! he he...For det første så er det faktisk sånn jeg går kledd til vanlig,alt avhenger jo selvsagt av når på dagen og hvor jeg skal.
    Når det kommer til blogg så tror jeg ikke at jeg fjaser med der enn det andre gjør der. Liker å diskutere selv om jeg er gift gjør jeg også. Og tilbake meldinger jeg får pga bildene tror jeg svært lite på du..Har beina for godt planta på jorda til å la slikt virke inn på meg.
    Har bare en ting å tilføye jeg..Lenge leve antijante loven!!
  53. Vanilje 11:46 08/12/08
    Hm...kan ikke si jeg ble noe klokere, men deg om det. Klarer du ikke å si hvorfor, så klarer du det jo ikke. Der skoen trykker på meg, er falskhet eller uærlighet. ;o) Skal man si noe, så si sannheten. Vet man må ha ben i nesa for slikt.
    Men bevares, jeg kan godt late som jeg er blånn jeg. Hvis enkelte ikke liker å snakke om hva det faktisk er. *edel*
  54. slmann slmann 11:49 08/12/08
    Problemet er kanskje at selv om en ikke mener noe spes med "flørting" på blogg så "ser" ikke andre personen når de skriver. Det som er ment som en spøk kan for bli oppfatta som noe annet..... det med å leke med ilden er jo spennende da. Men jeg skjønner godt Vanilje sine argumenter. Vi lever i en fri verden og må gjøre det vi føler for, bare vi ikke sårer andre....
  55. Vanilje 11:51 08/12/08
    Slmann, der sa du det. Bare man ikke sårer andre. Så det er lov å bruke hodet, selv om man er på nett :o)
  56. Wildcat 11:52 08/12/08
    En ting er hverfall sikkert..Jeg trenger ikke rettferdigjøre noe som helst for noen. Men jeg er hvertfall ikke rundt på nettet for å dømme andre uten å kjenne de! Blond eller ikke blond.
  57. Johanna 12:06 08/12/08
    Det finnes kjempemange råd og tips til voksne om hvordan man som forelder skal hjelpe til å sikre barnet sitt på, for eksempelvis internett... Men i jøssenavn - Hva med om foreldrene går ad undas ??? Foreldrer som forfaller i ''cyberträsket''. Jeg tror personlig at slike tilfeller er kollosalt utbredt...
  58. Vanilje 12:14 08/12/08
    Wildcat: Ingen her som sier du skal rettferdigjøre deg ol. Jeg bare har satt spørsmålstegn ved at man påstår man er på en datingside for å få venner og ha det gøy på blogg. Det er jo langt flere nettsteder å gjøre slike ting på enn datingsider. Og siden du svarer som du gjør, så får du selvsagt tilbakemeldinger, fler spørsmål osv. Jeg synes du svarer unnværende og utydelig, så da fortår jeg liksom enda mindre og tenker selvsagt mitt.
  59. Wildcat 12:21 08/12/08
    Har da virkelig ikke ment at jeg har det gøy på blogg...Ikke slik gøy som du mener..Men det er gøy/intressant å diskutere på blogg.Det går fint an å få venner på datingsider også. Men nå ser ikke jeg på den siden her som noe datingside da.
  60. Wildcat 12:24 08/12/08
    Når jeg svarte at min mann og jeg kun leker med ilden isammen så er ikke det via den siden her bare så det er sagt Vanilje.
  61. Lars68 12:29 08/12/08
    Ja Vanilje.. Det er sikkert mange steder å "være" på som egner seg like godt, men det kan jo også være at når man først har vært et sted litt, så får man venner og vil fortsette å være der.
    Dessuten er frodige damer flotte da :-) Og hvem liker ikke å "omgi" seg med flotte damer :-)
    Og en ting jeg ikke skjønner er hvorfor det må være så mye forståsegpåere som skal komme med sin moralske pekefinger. Hvis noen vil ha seg en elsker/elskerinne og spiller med åpne kort og sier de er gift. Hvorfor skal vi andre dømme dette? Vi vet ikke hvorfor, eller hva som skjuler seg bak et slikt ønske.
    At noen damer og menn ikke ønsker et slikt forhold er jo selvfølgelig ok, men de trenger da ikke se ned på de som mener noe annet..
  62. anka 12:32 08/12/08
    Kan ikke lese noe sted at dette er kun for single eller er ett skjekkested!!!! Da registrerte jeg meg på feil grunnlag. Selv om jeg er singel var det for å snakke og møte nye mennesker jeg meldte meg inn her.....

    Det står da tydelig på toppen på frodig siden : OM OSS

    Frodig .no er en møteplass som er laget spesielt for gutter og jenter, kvinner og menn som er litt lubne, store eller kjempestore........

    Hvor står det at ingen andre kan være innpå her?????????
  63. Vanilje 12:41 08/12/08
    Lars: Om folk sier de er her for å flørte, se på vakre frodige kvinner osv. er da en ærlig sak. Om de sier at de kanskje vil være utro, er også en ærlig sak. Det jeg ikke forstår, er dem som påstår de er her kun for å få venner og å skrive i blogger. Hvorfor bruke en datingside på det? Og hvorfor i all pakka skal man lete etter single fordige flotte damer for vennskap, på en datingside? Må du ha pene venner? For noe sprøyt. Er man ute etter spenning og kanskje se om man kan få noe fint, så si så. Feigt å si at man ikke har den intensjonen i det heletatt, når man er regga på en datingside.
  64. Vanilje 12:45 08/12/08
    anka: Du vet sikkert som meg, at det stod noe mer der før. Er man ærlig i sine hensikter, så er det jo greit. Men kom ikke fortell meg at de som har bilder av seg selv hvor nesten puppene detter ut og helt oppi kameraet, kun er her for å få seg venner og å skrive i blogger. Da ligger det andre behov bak også, tror jeg.
  65. Wildcat 12:51 08/12/08
    Hva du måtte mene er mine hensikter her inne er meg revnende likegyldig Vanilje!
    Men du har studert bildene godt skjønner jeg ;P
  66. Lars68 12:52 08/12/08
    Huff Vanilje du virker forferdelig forutinntatt.. Litt trist det finnes mange slike...
  67. anka 12:52 08/12/08
    Hvordan folk går kledd eller hvordan dem tar bildene sine, har jeg ikke noe med. Ha en formening om det kan en sikkert ha, men hold det for seg selv, er min mening om sånt.......Vi kjenner ikke personen bak bilde, så sant en ikke har snakket eller møtt dem....selv da er det opp til dem å gjøre hva dem vil. Så sant det ikke skader noen.......
  68. Johanna 12:55 08/12/08
    Fra Teknofil 3/9 -08 :
    Utroskap på nett florerer. Nettdating er lettvint måte for utroskap, advarer samlivsekspert. Mange nordmenn kliner til på nett. Tydeligvis er det mange som oppretter en profil på en av nettets mange datingsider, selv om de har kjæreste eller er gift.
    ...det er liten forskjell mellom det å "kline" med noen på nett og utføre det i virkeligheten. De som gjør dette i hemmelighet og oppdages av partneren prøver ofte å bortforklare det hele som bare tull. Men det er ofte vanskelig å sette skillelinjer mellom nett og virkeligheten.
    En uskyldig flørt på nett ender ofte med hete møter i virkeligheten. Det er slett ikke bare menn som har svin på skogen på dette området. Det er stadig vanligere blant kvinner å flørte på nett selv om de er i et forhold. Spesielt unge kvinner begynner å bli svært aktive på den fronten, så det er ingen grunn til at menn skal anse seg som trygge på at parteneren kun bruker nett for å sjekke de siste nyhetene.

  69. Lars68 12:59 08/12/08
    Dette er jo i utgangspunktet en kroppsfiksert side, så hvorfor la seg provosere av folk som vil ha litt kropp :-)
  70. Vanilje 13:01 08/12/08
    Lars: Hvordan? :)
    Wildcat: Jeg skriver bare hva jeg tror og ikke tror. Du har svart i denne bloggen og jeg satte spørsmålstegn ved det. Men spørsmålene mine, var det ingen som gadd å svare skikkelig på gitt. Da ble det som Lars: Du er slik og slik, og du bare sier det er likegyldig hva jeg tror. Så dere gadd altså ikke forklare logikken. Men helt greit.
  71. Vanilje 13:03 08/12/08
    anka: Når det er en blogg som handler om meninger og setter spørsmålstegn osv. Hvorfor i all verden være redd for å si sin mening eller slenge ut sine tanker?? Selvsagt er det rivende likegyldig hva jeg mener og tenker, som wildcat skriver. Men er det grunn til å ikke gi et konstruktivt svar liksom?? Er det ikke lsik man lærer og kanskje får mer forståelse?
  72. Vanilje 13:06 08/12/08
    wildcat: Er du sikker på at det ikke er teksten på profilen din jeg har studert godt altså? :-p Jeg tenkte faktisk ikke på deg, når jeg snakket om dem som trøkker puppene sine helt opp i kameraet og ser ut som de skal dette ut av genseren når som helst ;o)
  73. Lars68 13:07 08/12/08
    Vanilje.. Jeg skrev "du virker forutinntatt" Jeg vet ikke om du er det, men du virket slik i denne "bloggen".
    Selvfølgelig skal du skrive hva du tror, og jeg kan tildels være enig i at jeg tror det ofte er slik du skriver, men ikke alle har slike motiv. Jeg vet det, fordi jeg ikke har slike motiv, selv om jeg er gift..
  74. Lars68 13:08 08/12/08
    Hvem har slike bilder :-) Lars ser gjerne :D
  75. anka 13:09 08/12/08
    Du gjør som du ønsker Vanilje og sier det som passer deg, jeg står for mine ord og spørsmål.... Du kan spørre så mye du vil, men ønsker ikke vedkommende å gi ett svar.....så ønsker dem ikke det. Opptil hver enkelt......ikke noe fasit.
  76. Vanilje 13:10 08/12/08
    Let og du skal finne, Larsemann :-p
  77. Vanilje 13:13 08/12/08
    anka: Helt riktig. Men det er litt kjedelig at noen tar seg veldig nær av spørsmålene, når de jo faktisk svarer i en slik blogg ;o) Sette spørsmål ved svaret er en naturlig ting for meg å gjøre, om jeg ikke helt svelger svaret eller ikke får det helt til å stemme osv. På den måten kan det jo hende jeg kan få noen gode svar, jeg ikke har tenkt på. Jeg er fremdeles glad i å lære og det å skjønne andre. Kunnskap er viktig, og det er jo også diskusjoner.
  78. Wildcat 13:15 08/12/08
    Søren å da Vanilje..jeg som trodde det var meg du skrev om:P he he
  79. anka 13:18 08/12/08
    Vi blir aldri utlært, stadig nye ting en lærer seg.....og det er jeg glad for. :-)))
  80. Johanna 13:19 08/12/08
    Pornobransjen har funnet et enormt marked på nettet og mulighetene for å finne frem til bilder og filmer av avkledde kvinner og kåte menn har aldri vært enklere.
    Forbruk av porno har blitt en het potet i flere amerikanske rettssaker om samlivsbrudd den siste tiden...
    Kjersti Antonsen, seksualrådgiver hos Kondomeriet, mener det her er en enorm gråsone her...
    - Dette kommer helt an på hvor personlig nettpornoen er. Vanlig tradisjonell porno i form av film og bilder er ikke utroskap. Men på nettsider hvor du følger med på et webcam og hvor du kan kommunisere direkte med den du ser på...

    Akkurat... Er jo den biten som blir mer og mer vanlig... Webkamera er genialt ,, men ''jävlar i helvete'' så sint jeg blir når også det må misbrukes av sexuellt forskrudde... Når det er sagt så må jeg jo roe meg om ungjenter kan få gå ifred i parker og lignende for blottere... Jeg har ikke sett noen statistikk på om blottere har minsket i gatene etter at disse gjerne usikre, svake mennesker som ikke finner noen annen måte... har kjøpt seg datamask. og install. internett
    Såg statistikk på at de fleste pedofile er heteroseksuelle, ofte gifte og har egne barn... For å holde meg til bloggens tema så er vel kanskje blottere også i samme emsemble, vil si gifte/samboende.
  81. Vanilje 13:32 08/12/08
    wildcat: Jeg kan selvsagt skrive litt om deg også jeg da. Du er da utrolig vaker og spennende jente. Flott med dem som våger å være seg selv ;o) Alle andre er kjedelige, etter min mening.
  82. xblondy 13:55 08/12/08
    er det noen gifte/samboer par her inne som har felles profil eller?
  83. Lars68 14:43 08/12/08
    Tror ikke blottere er oftere gift eller samboere enn normalen. Heller motsatt.
    Har spurt kona om hun ville ha profil her eller sammen med meg, men hun hadde ikke interesse for det.
  84. Johanna 14:59 08/12/08
    Du har kanskje rett Lars.. Blottere er nok bare seg selv, akkurat som folk flest...
    Skrev bare, at kanskje... siden jeg leste statistikk i forhold til pedofile...
    Går sikkert ikke å sammenligne... JEG VET IKKE ...*sukker oppgitt*
  85. arkana 17:32 08/12/08
    kan man ikke bare si det sånn... alle som er her har vel en grunn....
    pass på deres egene saker, så passer de gifte, samboende og som har partner sine saker.
  86. PrinceAlucard 17:37 08/12/08
    Jeg mener at uansett hvilken situasjon man er i,hvis et forhold ikke har noe spenning i det hele tatt lenger,gå videre på en ordentlig måte.
    Bare slå opp så ærlig som mulig og gå videre i livet.
    Så klart så har man hatt gode stunder med sin kjære,men når spenningen er vekk så får det forbli minner og vær glad for at man har opplevd de tingene.
    Life is just a ride,not a destination:)
  87. annekha 17:40 08/12/08
    Egentlig er det jo litt greit med de gifte dustene som tror de er guds gave til single kvinner og tilbyr seg å bidra litt på si på seksualfronten.. Jeg setter så mye mer pris på singellivet når sånne dukker opp. Ikke fordi tilbudet frister, men fordi det er så UTROLIG mye bedre å være singel enn gift med en sånn drittsekk! Og joda, det er sikkert noen med partner som er på jakt etter noe annet også, bare litt grisepreik f.eks.. Men seriøst, de jeg har gidda å snakke med har alltid vist annet enn bare rent platonisk interesse før eller siden, og da gidder jeg ikke å ha kontakt med dem. Når det i tillegg står i min profil at jeg ikke bryr meg om andre kvinners menn synes jeg faktisk at man kan respektere det. Og tro meg, hadde jeg hatt en type hadde jeg blitt j.. skeptisk om han var her!
  88. xblondy 17:49 08/12/08
    Jeg synes alle kan ta den vurderingen selv om de har "rett" å være her. Og hvilke "grunner" de er her på er vel strengt tatt en privatsak. hvis noen ikke liker å bli kontaktet av gifte eller sambo pga innhold i meldinger er det vel bare å blokkere vedkommende. Betyr ingenting hva vi allemener da alle er forskjellige og har forskjellige syn på det meste. Nei et mangfold av personer og personligheter på godt og vondt er hva gjør et slikt nettsted morsom og ikke minst bloggene.)
  89. Livsnyter Livsnyter 19:02 08/12/08
    @slmann - jeg tror ikke den som er nr.3 har det bare greit i et forhold, men vet at mange har levd i et slikt forhodl over mange år. Det er noe med hva en velger selv.
    og som kjendt er det mange måter å leve livet på....
    For min egen del må jeg si at om jeg går inn i et forhold og vet at han er inne på sidene her stadig vekk, så vil jeg nok stille spørsmålstegn ved seriøsiteten i forhodlet... Det tar jo tid å bygge et forhold.
    De som er i et forhold og er villig til å risikere alt de har hjemme for å få litt spenning i hverdagen har jeg problemer med å forstå... Men så trenger jeg ikke forstå alt jeg heller da.....
    Alle er vi vel vår egen lykkes smed, så får en stå for det en gjør selv. og ta konsekvensene av de valgene en gjør...
  90. slmann slmann 20:19 08/12/08
    Livsnyter, det kan sikkert funke å være nr 3. Men jeg er sikker på at jeg ikke hadde fiksa det....
  91. Livsnyter Livsnyter 20:40 08/12/08
    @slmann - det hadde ikke jeg heller.....
    Skal jeg først legge tidog krefter i et forhold så vil jeg ikke dele!
  92. Fruppa Fruppa 00:18 09/12/08
    Skjønner ikke poenget med denne diskusjonen, det må da være opp til enhver hva man vil eller ikke.. Eller ?
    Er dere single damer så utrolig lite tiltrekkende at dere er redd konkurranse ? Er det derfor vi har menn og dere sitter der alene ? (Kjære mine søte venner her inne tilgi meg denne setningen og se min ironi)
    Hvis noen MÅ vite hvorfor jeg er her inne så har jeg flere venner her og så leter jeg etter en skikkelig deilig dame å kline med.. Er det ok ?
  93. slmann slmann 01:17 09/12/08
    Bedre om du hadde klina med MEG Fruppa!!!!:-)
  94. Fruppa Fruppa 09:38 09/12/08
    Har du blitt kjærring over natta Slmann ? Du som er singel får sjekke opp ei dame vi kan dele istedet.
  95. slmann slmann 09:44 09/12/08
    En trekant Fruppa? "slikker meg rundt munnen":-)
  96. Fruppa Fruppa 09:47 09/12/08
    Ja, eller du kan være kylling å se på !
  97. MrsPinky MrsPinky 09:56 09/12/08
    møt meg bak Texaco i kveld kl.18 da vel, Fruppa Snuppa!!!
    Photobucket
  98. Fruppa Fruppa 10:00 09/12/08
    Ååååå nå ble jeg så glad at jeg skle av stolen her søte Pinky.. ;O)
    Der ser dere, det er bare å reklamere så kommer drømmedama snikene når man minst forventer det. Jeg har Shell kort så vi tar det der i steden for da kan jeg spandere en pølse.. Kremt !
  99. slmann slmann 10:05 09/12/08
    Se på Fruppa!!! Skal du snyte meg for "kandisen"?:-):-) Men nå blir det jo bensinstasjonstreff med deg og Råsa. Da må vel jeg stå ute å fryse da?:-):-)
  100. prest1 prest1 10:20 09/12/08
    Har et par spesialrom til utleie i spes anledninger , så slipper dere stå ute. har også en fin kantine med rom service ;)
  101. Fruppa Fruppa 10:36 09/12/08
    Har stor bil jeg da , eller kansje bedre å takke ja til tilbudet til Prest1. Kjenner jeg Prest1 rett så er det en baktanke med tilbudet..
  102. slmann slmann 10:36 09/12/08
    Nå begynner prestesatanden i norge å "ta av" syns jeg!!!:-) Spesialrom? Med speilruter så presten kan se på da?:-) Hm, han hadde nok likt det "prestfaen":-)
    Roomservice? Skal han delta og? lurer på hva den presten har under kappen? Ingenting???:-):-)
  103. prest1 prest1 10:41 09/12/08
    Skal du forsatt stå utenfor og se på slmann,en banner ikke i guds hus.. gjør man vel;) og du kan jo bare forsette og lure på hva jeg har under kappa;o)
  104. slmann slmann 10:46 09/12/08
    Neida presten! JEG skal være der inne med de to lekre damen så kan DU stå utenfor og nappe deg i "prestekragen"!!!!:-):-)
  105. Fruppa Fruppa 10:46 09/12/08
    En slmann, en prest, ei rosa dokke og meg selv.. Herregud er det rart jeg ikke klarer å komme meg på jobben ?
  106. slmann slmann 11:15 09/12/08
    Vær her å drøm med oss Fruppa!!!!:-):-)
  107. prest1 prest1 11:50 09/12/08
    Da holder jeg av rommet i romjula;)Og det er jeg som bestemmer hvem som kommer inn slmann,er du snill og har med kolekt så kan du få sitte i hjørnet;o)
  108. MrsPinky MrsPinky 12:18 09/12/08
    det rommet hørtes interessant ut, så fremt prest1 står for roomservicen og bringer den pølsa Fruppa skulle spandere... ;o)
  109. slmann slmann 12:29 09/12/08
    Kolekt for å sitte i hjørnet prest? Er du gal??? Da snekrer jeg meg et eget rom!!!:-) UTEN vinduer!!!:-):-) så da kan DU stå utenfor!!!!:-)
    Jasså, råsa du skal ha både prest og pølse????:-)
  110. MrsPinky MrsPinky 13:23 09/12/08
    men lillebror da, er du treig eller?? (mobbe mobbe) Jeg skal ha Fruppa og pølse, prest1 skal bare servere pølsa! ;o)
  111. slmann slmann 14:10 09/12/08
    Herregud MrsPinky! Hvordan kunne jeg være så treg i tankegangen????:-) Det er klart det er sånn det er!!!! :-) Huff, bra det var sånn! Jeg ble nesten fornærma her vettu!:-) Men nå er jeg like blid igjen!:-):-):-)
  112. Fruppa Fruppa 16:20 09/12/08
    Jeg har ringt rundt til div Shell stasjoner i området og forhørt meg om sortementet. Har funnet en stasjon hvor betjeningen kunne garantere både for det ene og det andre så kvelden er sikra !
  113. Gulljenta 22:37 09/12/08
    Hallo!!!!!! Det er lett antennbart materiale på bensinstasjoner....send ut varsel på forhånd please!!!!!!!!!
  114. Livsnyter Livsnyter 22:59 09/12/08
    Ikke lov å leke med fyrstikker på bensinstasjoner da vet dere.......
    Og hvorfor får jeg en tanke om at det er flere en meg som surrer rundt på nettet bare sån for å ha noe å gjøre så en slipper å gå å gjøre noe vettugt... Som å få opp de #### gardinstengene og stryke juleduker og gardiner og i det hele....
  115. MrsPinky MrsPinky 23:22 09/12/08
    vi skal ikke leke med fyrstikker, vi skal kline og "spise" pølse... :P
  116. Livsnyter Livsnyter 23:29 09/12/08
    Ååååå... Er det da en sier :" Kos dokke å oppfør dokke fint"??????
  117. MrsPinky MrsPinky 23:40 09/12/08
    when we are good we are good, when we are bad we are even better! ;o)
  118. slmann slmann 08:19 10/12/08
    Nå lager jeg snart en bensinstasjonsex blogg!:-) Hadde vært gøy å hørt erfaringene dere med og uten fyrstikker!!!:-) Er enig med gulljenta at det er mye lett antennelig matriale på bensinstasjoner, så vær forsiktig!:-):-)
  119. Fruppa Fruppa 12:31 10/12/08
    La bensinstasjon bloggen ligge dø du Slmann. Slike historier er ikke for sarte sjeler og den ville blitt sensurert uansett så det har ingen hensikt å skrive i den :O)
  120. slmann slmann 14:07 10/12/08
    Er det noen sarte sjeler her inne Fruppa?????:-)
  121. Fruppa Fruppa 14:09 10/12/08
    Er det et lurespørsmål ?
  122. slmann slmann 14:11 10/12/08
    Det får du aldri vite Fruppa!!!:-):-)
  123. fatfri 14:38 12/12/08
    Jeg har mange kort så det er bare å velge stasjon damer.
  124. slmann slmann 14:42 12/12/08
    Har du ikke en favoritt stasjon fatfri?:-)
  125. fatfri 14:46 12/12/08
    De nye stasjonene til Esso er store og oversiktlige slik at der kan en jo finne på både det ene og det andre.
  126. anka 17:47 12/12/08
    Du vet da hvem som er en sart sjel slmann..????? Det er jo denne dama her...ler godt....iallfall når det passer meg. ;-))
  127. Fruppa Fruppa 04:15 16/03/09
    Fjern denne
  128. Fruppa Fruppa 04:15 16/03/09
    fjern denne
  129. Fruppa Fruppa 04:15 16/03/09
    fjern denne
  130. Fruppa Fruppa 04:15 16/03/09
    fjern denne
  131. Fruppa Fruppa 04:15 16/03/09
    fjern denne
  132. Fruppa Fruppa 16:30 16/03/09
    Du kunne godt ha fjernet mine utsagn når du først fjernet det innlegget som jeg "hintet" til da Slmann.
  133. Kinky3012 17:04 11/02/10
    Vanilje:
    Du henviser til andre nettsteder hvor gifte/opptatte kan diskutere og prate, og ikker på Frodig som er et sjekkested etter ditt syn.
    Jeg regner med at du kan fortelle meg om flere andre nettsteder jeg kan besøke? VENTER SPENT PÅ DINE LINKER
  134. jan46 19:48 29/06/10
    gifte og samboere er her for de at de vil ha sex selfølgelig, ikke vanskelig å forstå... og lett å få sex med overvektige... sånn er det bare...
  135. Tine 20:11 29/06/10
    Du skriver: "og lett å få sex med overvektige... sånn er det bare... "

    På hvilket grunnlag kan du stigmatisere en hel gruppe på den måten?
  136. MissPinky MissPinky 20:18 29/06/10
    de klarer ikke løpe så fort at de kommer seg unna han.... Photobucket
  137. Tine 21:12 29/06/10
    Ler...
  138. Johanna 18:13 30/06/10

    Forvirrete ''knäppskallar'' finnes åpenbart overalt. Med forvirrete ''knäppskallar'' mener jeg mentalt egentlig fullt friske mennesker, som får før seg de mest bizarre ting...


    Jeg har truffet mannfolk for å nevne det kjønnet ;-) som har høyt oppsatte stillinger - stillinger som krever klokskap/intelligens ,, men i diskusjon i forhold til sex,
    så virker de mest som analfabeter


    Jeg er på ingen som helst måte ekspert, langt langt ifra... men jeg kan da beherske meg å legge sammen to og to, ikke tall men i forhold til mennesker, vil si sosialt og jeg kan tenke at alt er ikke slik det ser ut... det kan være både mye verre eller en bagatell


  139. Johanna 18:13 30/06/10

    Det er så steike hakkande rart... Det var en mann som sa at det ''osade'' sex av - det var ei dame som hadde overdel som viste halve puppene - greit det svarte jeg, han var mann og kjente :-) bedre enn meg... Så ble det snakk om hun med puppene var klar over og om hun mente at det fikk resultere i sex ... Mannen svarte selvfølgelig skulle hun ha seg... Javel, men med hvem... jeg kunne liksom ikke se noen der som jeg mente hun med puppene kunne passe sammen med og som jeg trudde hun ville ha... Mannen ble ganske fornærmet... Han satt der i god tro og var nok ganske sikker på at han var the one and only... Komisk
  140. roger70 roger70 20:47 30/06/10
    jan46 sjekk ut sikkerstikket.no "garantert kjøtt på kølla"
  141. MissPinky MissPinky 23:24 30/06/10
    pffft, sikkerstikket.no er kodeord for høyrehånden, ikke sant?
  142. roger70 roger70 13:37 01/07/10
    Neida bare noe jeg skrev om det var noen som absolutt ville sjekke, og fikk blank side Pinky
    jan46 har vel et inntrykk av att det er desperate kvinner her inne
  143. anka 13:44 01/07/10
    Noen kan vel være desperate, men de fleste jeg kjenner er mere modne for "klostertilværelse" :0)
  144. Tine 16:17 01/07/10
    Henger meg på den Anka.
  145. MissPinky MissPinky 17:08 01/07/10
    og er vi heldige treffer vi på en munk som ikke takker nei til celldeling.... ;o)
  146. roger70 roger70 20:56 01/07/10
    Fikk en pm fra en som lurte på hva jeg søkte etter, så intensjonene kan være så mangt her inne
  147. anka 21:13 01/07/10
    Er vel lite sannsynlig at det er munker her inne :) men vi har jo en prest her .....;)
  148. Hedda2 22:47 14/07/10
    Vi lever i et demokratisk samfunn der vi har lov å være til stede både på nettet og i det "virkelige" livet enten vi er kvinner eller menn, gifte eller single. Alle har sine grunner til å være på nettet, og er man singel kvinne og får henvendelse fra en mann som ønsker ei elskerinne, så er det bare å slettet den meldingen om man finner det provoserende eller ekkelt eller noe annet.

    Jeg skjønner ikke problemet. Jeg er gift, jeg er kvinne og jeg har fått mange spørsmål om hvorfor jeg er på nettet. Og jeg trenger da virkelig ikke stå til rette eller forklare hvorfor jeg er på internett med en profil selv om jeg er gift? Jeg svarer den jeg har LYST til å svare og som henvender seg fordi han eller hun er interessert i å kommunisere med meg.

    Kanskje gifte og samboende også har bruk for venner og/eller kontakt med andre mennesker være seg på nett eller ellers?
  149. Johanna 23:05 14/07/10
    gifte/samboende er vel på nett for å slå ihjel dø'tid , akkurat som vi andre er...
    noen ønsker kanskje nye venner eller bare skrivevenner...

    de som er på nett for å skaffe seg elskere/elskerinner ,, de utroter nok seg selv til slutt -
    de skal vi bare la seile sin egen sjø ... vil aldrig gå dem vel i hendene
  150. Tine 23:07 14/07/10
    Vær på nett med god samvittighet du Hedda.

    Frodig er for mange mer enn bare en datingside, jeg f.eks., har fått flere gode venninner her etter å ha deltatt på treffene i Oslo. Dessutent så skriver jeg med noen få, veldig hyggelige menn. Selv om jeg er singel er jeg ikke spesielt ute etter en mann, men skulle han dukke opp her så sier jeg selvfølgelig ikke nei takk!
  151. Johanna 23:12 14/07/10
    med de som utroter seg selv mener jeg de som lyver... de som ikke har snakket med sine respektive og kommet overens om opplegg eller hva man skal kalle det...
  152. Hedda2 23:38 14/07/10
    Tusen takk skal du ha, Tine!
  153. Tine 23:59 14/07/10
    Johanna;
    Så lenge mennene/kvinnene spiller med åpne kort og informerer i profilen at de er gift/samboer så er det greit for meg. Da står jeg selv fritt til å bestemme om jeg vil innlede noen kontakt. De jeg har problemer med er de som sier de er singel og det senere kommer frem at de ikke er det. Har dessverre vært borte i de her inne.
  154. kaaring kaaring 12:42 15/11/12
    Ganske så enkelt. De vil ha sexpartnere. Tusenvis av slike idag.
  155. kaaring kaaring 12:42 15/11/12
    Ganske så enkelt. De vil ha sexpartnere. Tusenvis av slike idag.
  156. MissPinky MissPinky 21:10 17/11/12
    den herre va gammel gammelblogg ja, mange gamle kjente å se... :o)
Skriv en kommentar:

Du må være logget inn for å skrive en kommentar.

Hopp over innlogging - Til hovedinnhold - Topp

Logg inn

Logg inn

Registrer deg

Hopp over seksjon - Til hovedinnhold - Topp

Topp