Nov 19

Dårlig med tøffe mannfolk

348 kommentarer 2009 kl. 16:10 skrevet av Athine

Er det bare "puse" gutter her inne eller? Jeg skremmer jo alle mannfolk etter et par meldinger.  Trodde gutta likte litt motstand jeg. Det gjør ihvertfall jeg hehe... 

Dagens syting fra meg :p 

Kommentarer:

  1. DraummenOmErato DraummenOmErato 16:16 19/11/09
    Hvordan vet du at de er skremt bort? Kansje de fant ut at du ikke er det de ser etter.
  2. Freyja 16:22 19/11/09
    Jeg syns det faktisk er en god del med tagbare mannfolk her inne. At de ikke vil ta meg er jo et problem, men de slutter jo ikke å være sikleverdige av den grunn.
  3. Shagma 16:38 19/11/09
    DraummenOmErato: godt poeng!
    Jeg kan bare snakke for meg sjøl, men jeg liker best jenter som IKKE er in your face eller unødvendig høyrøstet eller overlegne eller usannsynlig selvsikre i alle situasjoner. Det skremmer meg ikke, men det er ikke det jeg leter etter;)
  4. Ulva 16:39 19/11/09
    Det er mange herlige menn her! Noen av de ville jeg jaggu hatt som julegave,under treet med en rød slyfe rundt ..ja..akkurat ,-)
    Problemet er vel at de ikke vil ha ha MEG :-)
  5. Vanilje 17:11 19/11/09
    Djeezezz!
  6. Athine Athine 17:21 19/11/09
    Hehe detta ble morsomt. Nei er vel som du sier shagma få gutter liker veldig selvsikre jenter og jeg er nok en smule overlegen til tider også. Så kan godt forstå at jeg ikke passer for alle. Draummen fordi jeg skremmer dem ved å være for selvsikker. Men må da være noen mannfolk som liker det også. Samme som at jeg ikke liker "puse" gutter. Men slapp av folkens jeg legger meg ikke ned å griner av den grunn. Bare morsomt å se hva de "aldrende" kvinnene her inne får seg til å svare innimellom...
  7. Freyja 17:22 19/11/09
    Ja, du burde vel holde litt kjeft og lære litt, så kommer det sikkert noe vettugt fra deg også før eller siden.
  8. Isis 17:24 19/11/09
    Min erfaring er at de aller, aller fleste menn her inne er både hyggelige, høflige og prøver komme i kontakt på stort sett greie måter! Det er kanskje ikke så lett for alle menn å havne midt i godteposen på denne måten! :o))
    Og det skader vel ikke å være høflige tilbake??
  9. Athine Athine 17:25 19/11/09
    Haha merker jeg noen blir fornærmet? Kanskje dere heller burde lære og ikke la ting andre sier gå sånn inn på dere? Liker du ikke det jeg skriver så lar du bare være å svare værre er det ikke....
  10. DraummenOmErato DraummenOmErato 17:25 19/11/09
    Men HVORDAN vet du at det er fordi du er for "selvsikker", som skremmer dem? Er det mennene som forteller deg det, eller er det deg selv?
  11. Freyja 17:27 19/11/09
    Fornærmet? Nå gir du deg selv for stor innflytelsesevne her, lille venn.
  12. Athine Athine 17:27 19/11/09
    Jeg sier ikke at ikke mennene her er kjekke eller høflige for det er de jo. Jeg etterlyser bare noen som ikke ønsker seg tøfler til jul :p
  13. Leder 17:27 19/11/09
    Kanskje en ide og sjarmere de litt til å begynne med i allefall??
  14. Cosmopolitan 17:27 19/11/09
    Det er heldigvis forskjell på å være Selvsikker og komplett Bimbo. Må være lov å være mann her inne å avvise, dessverre er det ikke bare oss kvinner sin rett.

    men jeg savner TheMan her inne...
  15. Athine Athine 17:27 19/11/09
    Draummen både og
  16. DraummenOmErato DraummenOmErato 17:30 19/11/09
    :D Har en mann på alvor sakt "Du skremmer meg" til deg?
  17. Athine Athine 17:31 19/11/09
    Tror mange missforstår innlegget mitt noe voldsomt - igjen. På sånne steder blir man selvfølgelig avvist samme som man avviser selv. Så jeg er da ikke bitter for at jeg ikke er noens type. Langt derifra, mange som ikke er min type heller. Komplett bimbo? jaja liker nye kallenavn, selvom kanskje ikke alle passer like godt :p Leder hvorfor skal man være en annen enn der man egentlig er til å begynne med??? For meg blir det helt feil...
  18. Vanilje 17:32 19/11/09
    Her snakkes det i hovedinnlegget om noe helt annet enn å få seg noe, Freyja. Men svar på meldinger, rett og slett.
    Ang. HL så er det vel mange som skjønner fort tegninga om det er kjemi der eller ikke, og ikke noe verre enn det. Uansett, så trenger du jo ikke en hel haug som skal ha kjemi med deg, men the one. :o)

  19. Athine Athine 17:32 19/11/09
    Draummen opptil flere ganger både her og ellers. Jeg tar det som et kompliment hehe.
  20. Cosmopolitan 17:35 19/11/09
    Synes du er flink jeg Athine, mye bedre å skremme dem bort tidlig - enn å måtte avvise dem hardt og brutalt foran døren til svigermor... :)

    Men Menn her inne må jo savne noen kvinner som er litt mykere og flørtende i sin fremtoning. De fleste kvinnene her inne fremstår jo som sterke, selvstendige og tilfredse med å ikke være så interessert...
  21. DraummenOmErato DraummenOmErato 17:36 19/11/09
    Er nok bare tøffler som ønsker en domina.
  22. Shagma 17:37 19/11/09
    athine: jeg skal ærlig innrømme at jeg bruker tøffler hver eneste dag, og det er IKKE feil!:)
    Men seriøst, jeg skjønner poenget ditt :)
  23. Athine Athine 17:39 19/11/09
    Cosmo takk :) Noen ganger er sannheten brutal, men jeg skal ihvertfall ha den at jeg er ærlig :) Og en liten smule ironisk fordi jeg elsker å diskutere. Men må jo være drømme markedet for sånne damer som du beskriver her inne. På meg virker det jo som det er sånne damer gutta vil ha...
  24. Cosmopolitan 17:41 19/11/09
    Valget er enten en Stor rund dominerende dame, gjerne eldre som skal lære dem opp etter alle kunstens regler.
    eller
    En chubby babe uten de helt store visjonene for tilværelsen.

    Jeg tilhører nok den siste kategorien. er bare snill, hele tiden...
  25. DraummenOmErato DraummenOmErato 17:44 19/11/09
    Ja, helt riktig! Overlegene, "selvsikkre", uempatiske, arogante damer er dusinvare. Jeg pleier selv å se på det som et tegn på usikkerhet. De virkelig tøffe damene tar imot verden med smil, sjarm og varme, helt uredd for å bli avist! Det er sexy og sjarmerende det!!
  26. Athine Athine 17:44 19/11/09
    Hmm jeg faller ikke under noen av dem. Jeg er ikke gamle jenta og ikke spess dominerende. Bare selvsikker og vet hva jeg vil og hva jeg vil ha. Er faktisk litt snill også til tider :p
  27. Athine Athine 18:01 19/11/09
    Men ok da tar vi den diskusjonen. Som draummen her så fint påpeker er noe jeg opplever til stadighet, at hvis ei jente er selvsikker, som ikke betyr at hun er arogant, sur, ikke har sjarm osv, så får hun høre at hun har dårlig selvtillit. Er det deres måte å rakke ned på oss som faktisk har god selvtillit?
    Selvom jeg er selvsikker betyr jo ikke det at jeg ikke har sjarm, smiler er positiv osv osv
    Tror du draummen må slå opp i ei ordbok og se hva selvsikker betyr. Man kan være det uten å være arogant, sur, avvisende....
  28. rudy rudy 18:03 19/11/09
    Pussig at jeg aldri treffer selvsikre, overlegne og arrogante dame her inne, bare hyggelige mennesker som jeg i løpet av kort tid ganske sikkert klarer å kjede livet av, med eller uten vitende. Godt jobbet spør du meg.
    Men arrogante? Den går jeg ikke på. Selvsikre? Det kommer vel an på øynene som ser, men selvsikkerhet er et pluss i min verden. Overlegne kvinner blir som oftest oversett uansett av de fleste menn vil jeg tro.
    Og Anthine - du er såpass ung at du uansett ligger utenfor min interessesfære, så dette over blir generelt om kvinnene her inne, ikke spesielt til eller om deg, så meget mer som jeg ikke kan huske å ha utvekslet verken selvfølgeligheter eller andre ting med deg.
  29. Annea Annea 18:05 19/11/09
    "som jeg i løpet av kort tid ganske sikkert klarer å kjede livet av, med eller uten vitende." Må bare slenge meg på den jeg :p
  30. Shagma 18:06 19/11/09
    Draummen: jeg er veldig enig med deg... Det er lett å gjemme seg bak en fasade..
    Athine: jeg tviler ikke på at du er selvsikker! Jeg mener bare at det er forskjell på å være selvsikker og det å ha ryggrad. Kvinner uten ryggrad er ikke tiltrekkende heller.
  31. Isis 18:06 19/11/09
    Ikke studinne i dag altså? For nærme helgen?
  32. Cosmopolitan 18:06 19/11/09
    uff... synes nesten Draumen har et poeng...
  33. Cosmopolitan 18:08 19/11/09
    Nei, jeg slettet jo min profil tidligere idag - ved en feil, :) så skulle jeg lage en ny Studinne... det gikk ikke, så da måtte vi prøve noe nytt. Alle ser jo at det er meg, så det er ikke det store problemet. dessuten slipper jeg å slette masse masse post... :)
  34. rudy rudy 18:10 19/11/09
    Annea: Jeg kan helelr ikke huske å utvekslet selvfølgeligheter med deg og har derved heller ikke hatt gleden av å kjede deg til døde.
  35. DraummenOmErato DraummenOmErato 18:11 19/11/09
    Athine: :D Altfor ofte er den holdningen du speiler et forsøk på å forsvare et sårbart indre. De som ikke er redd for å bli såret, trenger ikke ha en frastøtende holdning. Hvordan du virkelig er vet jeg ikke, men hvis jeg skal ta utgangspunkt i førsteintrykket, som man ofte må innen dating, så ser jeg muligheten for at du kan støte vekk menn, uten at det betyr at de blir skremt av deg.
  36. Isis 18:12 19/11/09
    Angrep er det beste forsvar, er et ordtak vi har. Bedre å avvise enn å bli avvist.
    Enig med Draummen - å like seg selv er det beste utgangspunkt for at andre også kommer til å like deg.
  37. Cosmopolitan 18:16 19/11/09
    Det er en forskjell mellom Selvtillit og Selvfølelse.
  38. Freyja 18:19 19/11/09
    Isis; pfft, ingen liker meg selv om jeg liker meg selv. Bortsett fra Rudy darling da. :D
  39. rudy rudy 18:22 19/11/09
    Freyja: Det var da voldsomt til flørting her da? Så langt har det vært skrik, slag, spark og hånsord, altså en rekke typiske honnørord i min verden, flørting var da en rimelig rå overgang fra høflighetsfraser av typen nevnt over?
  40. Freyja 18:23 19/11/09
    What? Jeg flørter da ikke med deg, Rudy. Det får da være måte på, ble du ikke nettopp fiskedasket, kanskje?
  41. Isis 18:25 19/11/09
    Hm.. Det finnes vel visse unntak da Frejya....
  42. Freyja 18:26 19/11/09
    Jepp, noen av oss passer ikke inn noen steder og det er enten noe man må akseptere, med mindre man vil innta en fake mild og underdanig positur.
  43. rudy rudy 18:27 19/11/09
    Freyja: Jeg har jo fortalt før her inne at jeg lider av det motsatte av paranoia, jeg simpelthen tror alle elsker meg, er det rart jeg tar alt for flørting? Man skal være forsiktig med å spøe med folks mentale ikke akkurat lidelser siden det egentlgi er ganske OK, men tilstander i det minste.
  44. Freyja 18:29 19/11/09
    Jeg skal fiskedaske deg til fornuft, kjære.
  45. rudy rudy 18:31 19/11/09
    Freyja: Av en eller annen grunn føler jeg meg truet *ser meg over skulderen her, sjekker at cam'et ikke er clickjacket og står på* Grøssssss
  46. Freyja 18:33 19/11/09
    Be afraid, be very afraid.
  47. Isis 18:33 19/11/09
    Da elsker vel jeg deg også Rudy? Kan ikke huske at jeg noensinne har flørtet med deg, men nå har jeg gullfiskminne...
  48. rudy rudy 18:36 19/11/09
    Isis: Selvsagt gjør du det, bare se litt på Kanakkas sin blogg om å blogge om ingenting når man ikke har noe å si og ønsker å si noe helt annet. Der sprer du det glade budskap. Der ser du hvor galt det kan gå når hjernen er på størrelse med en gullfiskbolle, eller hva du nå mente igjen...
  49. rudy rudy 18:37 19/11/09
    Freyja: hvis du har barn kjenner du sikkert begrepet: Der gikk vannet! Nå er det dam under stolen min utløst av ren frykt. (eller var det opphisselse? Best å se etter. nei det lukter bestemt mig her)
  50. Freyja 18:39 19/11/09
    Rudy kjære; nå deler du mer enn nødvendig her. Ta og tørk opp etter deg du.
  51. Isis 18:40 19/11/09
    Rudy - jeg mente vel egentlig minnespenn som en gullfisk. Sånn ca 3 sekunder.. Var det deg jeg mente der altså? Jaja.. Du har jo en søt snute!
  52. rudy rudy 18:44 19/11/09
    isis: Her i min verden heter det "søt mule" for såpass er det jeg har fått plassert sånn ca midt i ansiktet.
    Og Freyja - det viste seg, prosaisk nok å være en veltet boks øl jeg hadde glemt under bordet fra forrige helg, og gammelt øl lukter mig, sånn er det bare.
  53. Cosmopolitan 18:46 19/11/09
    Det er for mye snakk om øl på mennene på frodig om dagen, takke meg til en puritaner.
  54. Freyja 18:47 19/11/09
    Jaja, tørke opp må du lell. :D
  55. Freyja 18:47 19/11/09
    Jaja, tørke opp må du lell. :D
  56. Isis 18:48 19/11/09
    Mule er kanskje ikke så pusete som snute nei.. Men meg bekjent er det hovdyr som har muler. Du sparker bakut altså?
  57. electra60 electra60 18:49 19/11/09
    hehe, han mener vel han er en hingst :P
  58. rudy rudy 18:54 19/11/09
    Isis: Nei - backfire er liksom ikke helt meg. Jeg fortrekker full frontal confrontation for å si det på tysk, eller hva det er nå igjen, jeg er ikke så sterk i geografi.
    og mule er både bløtt og pusete, kom ikke her. Du kan få pusse (og nusse) med min hvis du vil. (mulen altså, ikke misforstå)
  59. Isis 18:54 19/11/09
    Aha! I'm a cowgirl!
  60. Isis 18:56 19/11/09
    Jaa... Muler er gode, myke og lukter godt. Eller... Det kom kanskje litt galt ut.
  61. rudy rudy 18:56 19/11/09
    isis: come let me show you my garden! And I'll teach how to ride (a horse of course)
  62. Freyja 19:02 19/11/09
    Du, Isis, vi er jo egentlig i slekt vi to.
  63. Isis 19:05 19/11/09
    Frejya - du fiskedasker, og jeg rir. Hesten altså. Hvis jeg bare greier å komme meg oppå (fortsatt hesten ja.), greier jeg både å få den til å gå forover, bakover, til høyre og venstre. Har ikke funnet ut hvordan man skifter gir enda, men en lusing i bakparten med en breiflabb ville vel gjøre susen?! Yii-haa!
  64. Freyja 19:07 19/11/09
    Er det Rudy darling du tenkte få over i galopp?
  65. Isis 19:07 19/11/09
    Hm... Vi snakker vel om en hest?? Litt usikker nå..
  66. rudy rudy 19:10 19/11/09
    isis: Var det ike bakspark da? Og mule? Og hva er i veien for at menn kan ha mule i stedet for nese der sistnevnte riktignok er noe mer vanlig, selv om man i tillegg finner store forekomster av mennesker med potet der jeg har mula mi.
  67. Freyja 19:10 19/11/09
    Vel, jeg snakker stort sett ikke om hester, men whatever rocks your boat, hun.
  68. Isis 19:14 19/11/09
    Rudy da - jeg synes da muler er ... søte jeg! Iallefall gode å kose med! Selv om jeg foretrekker intellektuelle menn med bein i nesa, stål i ben og armer- Ryggen rad, og blikket .. nuvel...
  69. Isis 19:17 19/11/09
    Frejya - er det på mors- eller farssiden vi er i slekt mon tro?
  70. Freyja 19:19 19/11/09
    Jeg vil regne med at det er på morssiden, da de gode egenskapene går i arv fra mor til datter.
  71. rudy rudy 19:22 19/11/09
    isis: Som den pragmatiker jeg er, så må jeg forholde meg til at bein er noe jeg bruker til å gå med, stå på og ta fraspark med i nedre sengegavle, tær pekende ned, når det er påkrevd. (for å komme seg opp om morgenen) Hva jeg har i nesen synes jeg ikke egner seg for offentliggjøring, bein eller ikke.
    Stål i bein og armer? Du verden, hva kan en stakkar si? Du er rett jente på feil sted til feil tid, sikkert også dimensjon også sett fra rette New Age-vinkelen.
  72. Isis 19:29 19/11/09
    Nå fikk jeg noen litt merkelige bilder i hodet. (med tanke på din oppstigning om morgenen..). Du våkner altså liggende på magen? Dvs - altså ingen "morgenbrød" som danskene sier...
    Jeg foretrekker stålet - i overført betydning altså - i mannens hode.. eh.. hjerne!
  73. Isis 19:31 19/11/09
    Frejya - gode egenskaper og et betagende uteseende arver man vel fra morssiden.
  74. Freyja 19:33 19/11/09
    Vel, nå har heldigvis mine barn sluppet unna akkurat det da.
  75. rudy rudy 19:54 19/11/09
    isis: Nei, tær pekende ned er for andre formål, kan ikke utdype det her vet du. Og morrabrd i denne verden er synonymt med grovt rugbrød med fårepølse. Greit nok det også.
  76. Sjokkis 19:56 19/11/09
    veldig enig i det du skriver,..hehe..opplever det samme selv..men det har da dukket opp noen her inne som tåler å høre en regle eller to uten å gå og gjemme seg..:)!!!!
  77. Isis 20:29 19/11/09
    Men hvorfor skal man servere andre en regle eller to?
  78. Cosmopolitan 20:30 19/11/09
    Fortjener de en kastrering pr PM, får de en kastrering pr PM.
  79. rudy rudy 20:39 19/11/09
    jeg har en bestemt oppfatning at denne bloggens tema ble utsatt for en av Frodigs stadig tilbakevendende totalavsporinger. Sånt kan vi like.
  80. Cosmopolitan 20:41 19/11/09
    Å mens noen venter på avsporingen venter jeg på Kanakkas... *venter tålmodig på tøffelen*
  81. Isis 20:50 19/11/09
    Rudy: Jupp! Jeg husker ikke hva utgangspunktet var, men har blitt meget klokere i løpet av ettermiddagen!
    Cosmostudinne: Kastreringer har jeg ikke mye til overs for, men sverger derimot til høflige avvisninger.. Iallefall de 2 første gangene.. :O))
  82. Bjarthe 21:21 19/11/09
    Ref. (17:24 19/11/09) av Isis: Og det skader vel ikke å være høflige tilbake??
    Javisst, og hyggelig å høre. Men det er oftest ikke like lett, ser det ut til ...
  83. Cosmopolitan 21:28 19/11/09
    Sender de meg en høflig og ok henvendelse, er jeg selvfølgelig høflig tilbake. MEN sender de en utredning av det mest pikante og kinky å jeg er i det rette humøret svarer jeg dessverre kvast.
  84. lena 21:41 19/11/09
    opplevd det samme,hihi..sier di gleder seg til bli mer kjennt også blir di stille,døøøødsirriterende:))
  85. Isis 21:46 19/11/09
    Da har de vel forestilt seg noe annet enn det viser seg å være da.. Fantasiens kraft er sterk vet du... Har da blitt stille selv jeg - når det etter noen meldinger viser seg at han nok ikke svarte til mine forvendninger likevel.
  86. Bjarthe 21:49 19/11/09
    Neih, forventninger er noe dritt.
    Forventninger om høflighet også ...
  87. lena 21:59 19/11/09
    jo da men bare rart når man taster lenge og gir utrykk for at man liker noen,også bare kutter ut svare..bedre høre sorry men du erikke det jeg søker,bedre høre det enn vente:)
  88. rudy rudy 22:01 19/11/09
    Isis: Grunnkurs: HAN skal ikke svare til dine forventinger etter 2 eller 3 PM - sånn cirka etter 4 -5 PM har du klart å fortelle ham hva du ønsker, begjærer og vil ha. Dersom han på 4. PM ikke fyller dine forventninger, er det tid for å finne noe annet å fylle fritida si med. Og la særingene seile sin egen sjø.
  89. Bjarthe 22:02 19/11/09
    Nettopp, er man "dristig" nok til å sette igang noe, bør man være voksen nok til å avslutte det på en ordentlig måte. Ikke bare "stikke av" ...
  90. afterall 22:04 19/11/09
    HVA I ALLVERDEN ER GALT MED Å ØNSKE SEG TØFLER TIL JUL?^^
  91. Freyja 22:05 19/11/09
    Ingenting, så lenge innholdet i tøflene er lekkert, skal man tro visse.
  92. Bjarthe 22:07 19/11/09
    Heh, ref rudy: Noen av særingene kaster sågar dritt, før de seiler sin egen sjø ...
  93. Isis 22:13 19/11/09
    Rudy - joda - tomskaller avslører seg selv raskt. Og da sikter jeg ikke til noen i denne bloggen!
  94. Freyja 22:21 19/11/09
    Tomme skaller bråket mest. Fritt omskrevet.
  95. Isis 22:23 19/11/09
    Frejya - den likte jeg! :o)
  96. rudy rudy 23:17 19/11/09
    Isis: Du er altfor høflig og godt opdratt: Skal man henge ut noen skal man ikke si "ingen i denne bloggen" for det indikerer bare at det er flere av dem - inklusive meg - derimot bør du ta dem nick for nick og klistre dem opp etter veggen.
    En skulle nesten tro du har vokst opp i et møblert hjem
  97. Isis 17:20 20/11/09
    Stemmer nok det - møblert hjem altså.. :o)
    Og vi henger vel ikke ut hverandre, gjør vi vel?!!
  98. Freyja 17:32 20/11/09
    Selvsagt henger vi ut andre. Det er jo bare internettunderholdning.
  99. rudy rudy 18:19 20/11/09
    Enig med Freyja her: er du online skal du pr definisjon henges ut. Slik har det vært og slik vil det bli
  100. DraummenOmErato DraummenOmErato 18:29 20/11/09
    Så lenge du ikke henger ut noen av de som oppfordrer til uthengning da selvfølgelig... da blir det bråk
  101. rudy rudy 18:51 20/11/09
    Draumkvedet: Det ahr skjedd og vil skje igjen, og så langt har det blitt storm i et vannglass, og det teller knapt. Dessuten er PM-trusler utrolig underholdende
  102. Freyja 19:28 20/11/09
    Definér bråk, Draummen. Om du mener at man ikke skal ta igjen, så er jo det opp til enhver og er vel ikke annet å forvente? Om du mener drapstrusler og lignende, legge ut navn, bilder m.m. og på andre måter stjele personers "identitet" så er vel det noe helt annet.
  103. DraummenOmErato DraummenOmErato 19:39 20/11/09
    Ta igjen? Er det hevn du mener? Lenger nede her snakker du om nettunderholdning. Du får bestemme deg for hva du mener
  104. Freyja 19:46 20/11/09
    Som du sikkert vet veldig godt, Draummen, så er det mange forskjellige reaksjoner på såkalt uthengning her inne. Jeg stilte simpelthen et enkelt spørsmål om hva du mente med det. Ikke verre enn det.
  105. DraummenOmErato DraummenOmErato 19:50 20/11/09
    Jeg mener det jeg skrev under; at hvis noen prøver å henge ut de som oppfordrer til å henge ut andre, så blir de, som oppfordrer til uthengning, sinna. Trodde jeg skrev det tydelig nok.
  106. Freyja 19:54 20/11/09
    Hadde du være meget tydelig, så hadde jeg ikke hatt behov for å spørre. Eller kanskje jeg rett og slett ikke forsto tydeligheten din. Uansett så viser dette det jeg alltid sier her inne: her kan man ikke stille enkle spørsmål uten at folk går i angrepsposisjon.
  107. DraummenOmErato DraummenOmErato 20:02 20/11/09
    Jeg sendte et spark til kommentarene som oppfordrer til uthengning. Mulig det er underholdning for noen, men det er skjeldent gøy for den som føler seg uthengt. Vi ønsker vel et miljø uten mobbing, eller?
  108. Freyja 20:06 20/11/09
    Da spørs det vel hva som man definerer som mobbing. Du kan for eksempel føle deg uthengt av noe langt mindre enn meg og føle deg mobbet av den grunn eller vice versa. Så spørs det vel hva man har gjort for å bli uthengt. Er all uthengning ufortjent? Er all negativitet mobbing? Tviler på man vil komme til et enstemning svar her.
  109. DraummenOmErato DraummenOmErato 20:11 20/11/09
    Det norske arbeidstilsynet legger følgende til grunn: Det er mobbing når en person gjentatte ganger og over tid utsettes for negative handlinger. Dette kan dreie seg om trakassering, plaging, utfrysing, sårende erting o.l. Det er typisk for situasjonen at offeret ikke er i stand til å forsvare seg.
  110. Freyja 20:12 20/11/09
    Så ER det da ikke mobbing når man kan forsvare seg? Eller bør jeg føle meg mobbet her inne? *flirer*
  111. rudy rudy 20:14 20/11/09
    Draum: la oss være enige om en ting, Arbeidstilsynets regler gjelder vel her inne like mye som mattilsynets (skjønt det burde kanskje i visse tilfeller vært overveiet å innføre npr en tar i betraktning hva enkelte tilbys å putte i munnen) eller kredittilsynets for den saks skyld.
  112. DraummenOmErato DraummenOmErato 20:19 20/11/09
    Typisk betyr ikke at det er en nødvendig faktor. Uansett er det ikke sikkert at den mobbete føler at forsvaret fungerer. Forsøke på å forsvare seg kan like gjerne være fordi mobbingen blir enda mer ydmykende, hvis de innrømmer at de er hjelpeløse.

    Må legge til at jeg synes det er trist at du prøver å finne smuthull, for å rettferdiggjøre mobbing
  113. DraummenOmErato DraummenOmErato 20:21 20/11/09
    Det var ikke regelen til arbeidstilsynet, det var definisjonen demmes. Synes egentlig at alle definisjoner av mobbing burde gjelde her inne. Trenger vi virkelig smuthull for mobbing?
  114. Freyja 20:23 20/11/09
    Det er jo ikke smutthull når jeg ikke anser det som mobbing.
  115. DraummenOmErato DraummenOmErato 20:25 20/11/09
    Det er egentlig mer relevant hva offeret føler, enn hva mobberen føler og mener... det er derfor definisjoner er viktig.
  116. Freyja 20:29 20/11/09
    Og derfor funker ikke livedefinisjoner på nett. Igjen; er det uthenging når avsender er den som starter? Hadde det vært uthenging fra min side om jeg hadde lagt ut meldingen fra den brukeren som følte for å en stygg hore, fitte m.m. her om dagen?

    Og hvorfor er det mobbing når det man gjør er simpelthen å stille spørsmål i blogger? Tross alt så er det jævlig mange sarte mennesker her inne, når de ikke engang tåler å få stilt spørsmål ved utsagnene de kommer med. Skal deres sutring være det førende for hva som er mobbing? I think not.

  117. rudy rudy 20:30 20/11/09
    Offerrrollen passer veldig dårlig i fora som dette. Det er dessverre slik det er. Dersom man ønsker å pleie en mobbe- eller offerrrolle burde mankanskje heller delta i psykologisstudentenes tilsvarende fora. Der får du det du vil ha.
  118. DraummenOmErato DraummenOmErato 20:38 20/11/09
    :D Det var da veldig konkrete og personlige eksempler. Og hvilket spørsmål er stilt, som har blitt deffinert som mobbing? Jeg så et par kommentarer om uthengning, og syntes ikke det skal oppfordres til sånt. Jeg skrev den ikke fordi jeg selv føler meg mobbet, og alle krangler eller diskusjoner her inne er ikke mobbing.

    Definisjonen til arbeidstilsynet fungerer mer enn godt nok. Det er ingen grunn til å "la en person gjentatte ganger og over tid utsettes for negative handlinger"

  119. Freyja 20:41 20/11/09
    Vel, jeg utsettes gjentatte ganger for negativitet her inne. Jeg føler meg ikke spesielt mobbet av den grunn. Forøvrig så ER det jo lov å ta feelingen i en tråd for det den er, nemlig ikke så jævla seriøs.
  120. DraummenOmErato DraummenOmErato 20:45 20/11/09
    Bra, men de som er mer følsomme enn deg fortjener også å føle seg umobba.
  121. Bjarthe 20:45 20/11/09
    Ha-ha ...
  122. Freyja 20:46 20/11/09
    Næsj, de trenger bare et kurs i å toughen up.
  123. DraummenOmErato DraummenOmErato 20:51 20/11/09
    Dette må være eneste sted i norge der nei til mobbing starter en diskusjon.
  124. Freyja 20:56 20/11/09
    Snakker ikke om nei til mobbing, men om hva som faktisk ER mobbing. Mener du for eksempel at doggingtråden er et eksempel på mobbing?
  125. rudy rudy 20:57 20/11/09
    De som fortjener å føle seg umobba deltar aldri offentlig, så den saken kan du ta med stor ro. ingen her inne går løs på noen som ikke stikker mulen (se under eller en annen blogg) sin fram
  126. DraummenOmErato DraummenOmErato 21:01 20/11/09
    :D Er du jantelovens håndhever, Rudy? Alle har lov å stikke nesa fram uten å mobbes.

    Hvis dere er enig i at vi ønsker et mobbefritt mijø, så burde dere jo være mer engasjert i å sette grenser.
  127. MissPinky MissPinky 21:02 20/11/09
    har vi ikke et temmelig mobbefritt miljø da?
  128. Freyja 21:04 20/11/09
    Nei, jeg er sterk tilhenger av ytringsfrihet. Dessuten så er det tydelig at du og jeg aldri kommer til å være enig i hva som faktisk ER mobbing, så en slik diskusjon er fånyttes. Du svarer heller ikke på spørsmål stilt, så du får fortsette antimobbeagendaen din i fred. Hej då.
  129. Bjarthe 21:04 20/11/09
    Har vi ?
  130. Cosmopolitan 21:05 20/11/09
    Det må jo være mulig å ikke ta seg selv så utrolig høytidelig at man ikke leser absolutt alt som mobbing...
  131. MissPinky MissPinky 21:05 20/11/09
    bokmålsordboka: mobbe særlig om gjeng, flokk: bruke fysisk el. psykisk vold mot en enkelt; plage, erte, tyne.

    hvor ser vi dette her inne?
  132. Isis 21:05 20/11/09
    Mule... Gir så gode assosiasjoner.. :o))
  133. rudy rudy 21:06 20/11/09
    noen ganger er det greit å bli mistolket, andre ganger er det mindre ålreit å bli misforstått, siden når kom det en jantelov inn i dette? Den ble ikke brakt inn av meg i hvert fall. I så tilfelle rimelig mot min vilje
  134. Bjarthe 21:07 20/11/09
    Omtrent som å spørre om vi har drittsekkoppførsel her inne det, MissPinky.
    Det har vi !
  135. Dumogdeilig Dumogdeilig 21:08 20/11/09
    Det har vi mr drittsekk him self
  136. MissPinky MissPinky 21:09 20/11/09
    at folk oppfører seg som drittsekker er ikke mobbing.
  137. Dumogdeilig Dumogdeilig 21:09 20/11/09
    Nå spør jeg var den setningen mobbing en bekreftelse eller bare et utsagn ?
  138. rudy rudy 21:10 20/11/09
    Isis: De gode muleassosiasjonene er et veldig godt antimobbe-element, og selvfølgelig "helt" riktig å bringe inn her. Sikker på at du ikke er vernepleier? Sosionom da? (mobbe, mobbe)
  139. Bjarthe 21:12 20/11/09
    Takker Dumogdeilig for komplimentet. Vennligst forklar sammenhengen, vil du ... ?
  140. Cosmopolitan 21:15 20/11/09
    Alle er snille og søte mot hverandre på Frodig.
  141. Dumogdeilig Dumogdeilig 21:18 20/11/09
    Sammenhengen er at du er rask til å angripe hvis du tror det er mobbing eller noe lignene på gang å så er du ikke det spor bedre og innrømmer det å det er jo fint at du er ærlig men gjør det situasjonen bedre ?
  142. Isis 21:19 20/11/09
    Jeg er nok hverken vernepleier eller sosionom, men synes det er greit å forsøke å omgås andre med en hyggelig tone. Hva jeg mener på kammerset er en ting, men her inne kjenner jeg ingen, og har da heller ikke behov for å henge ut noen, men heller være hyggelig.
    Det er da så mange ordsterke og kvikke mennesker her, at vi kan da underholde oss på andre måter enn å bruke en skarp tunge (og tunge gir heeelt andre assosiasjoner... sukk...) mot hverandre?
  143. Isis 21:20 20/11/09
    Jeg er snill og søt mot Cosmo. Prøvde å skaffe til veie en armkrok her om kvelden, da frøkenen var kald! Tror nok ikke det hjalp?
  144. rudy rudy 21:22 20/11/09
    Tanken varmet nok tilstrekkelig Isis, så du bidro med ditt og det er jo bra nok, om ikke mer enn det man kan forvente
  145. Cosmopolitan 21:26 20/11/09
    Du er så snill og søt Isis, at jeg med deg i tankene høflig har takket nei (ikke kastrert) menn som har sendt meg et hyggelig brev den siste tiden.. Jeg blir inspirert.
  146. Bjarthe 21:26 20/11/09
    Ref. Dumogdeilig og MissPinky: Det som skaper problemet, i den grad det er et problem, er den som tar initsiativ til drittpreik, uannsett hva "offrene" oppfatter det som. At de samme tar seg nær av å få 1/10 avdet i retur, forteller vel egentlig bare at de selv har det største problem.
  147. MissPinky MissPinky 21:29 20/11/09
    bra du bruker " på "offrene"....
  148. rudy rudy 21:30 20/11/09
    her, Bjarthe - med all respekt forøvrig - sliter vi litt, hvem sånn litt mer nøyaktig er de som tar intitiativ til dette, og hvor er disse som tar seg nær av å få en tidel i retur? Noen referanser her ville hjulpet en god del.
  149. Bjarthe 21:35 20/11/09
    Åh rudy, de fleste av oss har små problemer med å se hvem som oftest tar initsiativ til drittpreik, og fort spille uskyldige og såret hvis de får smake litt av egen medisin. Jeg ønsker ikke nevne nick i den forbindelse, utover Dumogdeilig nå nettopp, ovenfor meg. Og, det var igrunnen greit for meg ...
  150. Isis 21:36 20/11/09
    Her har vi jo en mann som er tøff nok, nettopp ankommet på PM:
    Sendt fra: raffi32

    Sendt: 21:30 20/11/09
    --------------------------------------------------------------------------------
    omg.....håpr du ikke er like feit som den tegningen viser...går an å ha minimum med selvkontroll...trenger ikke spise 8 hamburgere når en egentlig holder...
  151. Isis 21:37 20/11/09
    Med fare for at jeg henger ut noen nå. Beklager Raffi!
  152. rudy rudy 21:38 20/11/09
    noe tynt grunnlag, og slik jeg ser det er vel kanpt det Dumogdeilig sier noe i nærheten av mobbing. Alle disse andre med et eget initiativ har ikke jeg møtt her inne, eller jeg ser simpelthen ikke problemet, så konklusjonen må nødvendigvis bli: Ditt forehavende står ikke til troende. Lei meg, men slik er det så langt jeg kan se det.
  153. Cosmopolitan 21:39 20/11/09
    DumogDeilig, tar jo imot like mye dritt som hun slenger... så det går vel opp i opp.
  154. Bjarthe 21:42 20/11/09
    Greit at vi ser det forskjellig da ...
  155. Freyja 21:42 20/11/09
    Jeg har sett penisen til Raffi. :deler:
  156. rudy rudy 21:47 20/11/09
    Raffi uten kildeangivelse er vel egentlig rimelig uinteressant? Gi oss lenken. We're eager to know and to have a big laugh!
  157. electra60 electra60 21:48 20/11/09
    sier mer om ham enn deg isis.. og til deg raffi om du leser dette: omg.....håper du ikke er like dum som den meldingen viser...går an å ha minimum med intelligens...trenger ikke bruke bare en hjernecelle når du kanskje har 8..
  158. Isis 21:50 20/11/09
    Kniiiiiiiiiis..
  159. Isis 21:51 20/11/09
    Ser at noen her allerede har funnet ham...
  160. Freyja 21:52 20/11/09
    Altså; jeg har ikke sett den live. Bare på et annet nettsted, liksom.
  161. rudy rudy 21:55 20/11/09
    I dette tilfellet Electra, handler det ikke om 8, det handler om å ha to som jobber skift.
  162. electra60 electra60 21:56 20/11/09
    hihi.. mobber vi nå?
  163. Cosmopolitan 21:57 20/11/09
    Næsj.. vi utveksler hvem vi ikke skal sjekke opp her med det første.
  164. Freyja 21:57 20/11/09
    Ja, dere burde gå i skammekroken. Snart kommer Draummen og tar dere og kanskje han til og med byr på litt spankings.
  165. electra60 electra60 21:58 20/11/09
    "tar" oss?? oooooo mmmmmm ;)
  166. Freyja 21:58 20/11/09
    Electra, you dirty woman you!
  167. electra60 electra60 22:00 20/11/09
    it takes one to know one ;)
  168. Freyja 22:02 20/11/09
    Jeg er en ekte bergenstøs. :stolt:
  169. DraummenOmErato DraummenOmErato 22:15 20/11/09
    Freyja: Det mest treffende du har sakt i dag! Jeg kommer og tar dere, og det blir garantert spanking! ;)
  170. rudy rudy 22:18 20/11/09
    Draume: Can I please watch? og så kan vi invitere med oss han derre doggeren fra i går til å se på også?
  171. DraummenOmErato DraummenOmErato 22:19 20/11/09
    Skeptisk.. kan du ikke bare kjøpe filmen når den kommer ut ;)
  172. Cosmopolitan 22:19 20/11/09
    *løper tilbake til Skavlan, dette ble skummelt*
  173. electra60 electra60 22:22 20/11/09
    ble litt forvirra her.. hvem var det som skulle tas? i hvilken rekkefølge? eller tar du flere i slengen?
  174. Kanakkas2 22:24 20/11/09
    Hvis det er noen som skal tas her, så bare vent litt så henter jeg øl og peanøtter.... benker meg spent til og venter på underholdningen :p
  175. Isis 22:25 20/11/09
    Næmmen, der var jo Kanakkas også.
  176. electra60 electra60 22:26 20/11/09
    men kanskje det er du som skal tas kanakkas:P
  177. Kanakkas2 22:26 20/11/09
    Så det blei litt action her... dessuten var skavlan ferdig ;)
  178. Cosmopolitan 22:26 20/11/09
    Draumen er skummel på akkurat disse tingene, det er han og Dogen.
  179. DraummenOmErato DraummenOmErato 22:26 20/11/09
    Alle på en gang. En tas og får ris, mens de andre står i skammekroken, så bytter dere når dere har lært leksa
  180. Kanakkas2 22:27 20/11/09
    wooot.... det var ikke det jeg så noen linjer før her...
  181. Freyja 22:29 20/11/09
    Får jeg først?
  182. Kanakkas2 22:31 20/11/09
    Draummen får ta seg av den fysiske avstraffelsen... jeg bare biter litt jeg... ikke så avansert av meg :p
  183. DraummenOmErato DraummenOmErato 22:31 20/11/09
    Like greit å starte med deg, mens kreftene er på topp.
  184. electra60 electra60 22:31 20/11/09
    hva med vi som aldri lærer da?
  185. Cosmopolitan 22:32 20/11/09
    Dere vågale og tøffe damer får ta der av Draumen, jeg er litt mer pysete så kan jeg få Kanakkas...
  186. DraummenOmErato DraummenOmErato 22:33 20/11/09
    Ja, dere må jo forvente et liv der dere tas ofte og hardt. Jeg gir ikke opp de håpløse
  187. electra60 electra60 22:34 20/11/09
    hehe.. vet ikke helt om kanakkas er pysemateriale da men.. dessuten tror jeg ikke cosmo er så pyse likevel:)
  188. Kanakkas2 22:35 20/11/09
    Hehehe... kan få peanøtter av meg, Cosmo, for det spiser jeg egentlig ikke ;)
  189. electra60 electra60 22:35 20/11/09
    jeg er håpløs
  190. DraummenOmErato DraummenOmErato 22:35 20/11/09
    Cosmo: Munnen din sier nei nei, men øynene dine sier ja ja!
  191. rudy rudy 22:36 20/11/09
    Gjesp -- ring meg når season 2 er klar
  192. Cosmopolitan 22:38 20/11/09
    jada, Draumen men du er litt lav... ;)
  193. Freyja 22:41 20/11/09
    Jeg tror ikke Draummen er helt klar over hva han innlater seg på med oss to, electra darling.
  194. DraummenOmErato DraummenOmErato 22:41 20/11/09
    Godt du har noe å gjemme deg bak Cosmo. Da trenger du ikke være redd for hva kilinga i magen kan få deg til å gjøre
  195. Cosmopolitan 22:42 20/11/09
    Hehe.. bare legg ut bildet ditt du vennen, så jeg har noe kjekt å se på.
  196. DraummenOmErato DraummenOmErato 22:45 20/11/09
    Jeg pleier å ta problemene på etterkudd Freyja, så hvis dere byr på problemer, så er det den tid, den sorg
  197. DraummenOmErato DraummenOmErato 22:47 20/11/09
    Kan sende deg et bilde i full desktopformat, så kan du bruke meg som bakgrunn, Cosmo
  198. Freyja 22:47 20/11/09
    Lett for deg å si, når du sitter der skjelvende i en stol.
  199. electra60 electra60 22:48 20/11/09
    hehehe.. nei det er mulig han har gapt over for mye :P
  200. Cosmopolitan 22:49 20/11/09
    Nei, takk. :)
  201. Isis 22:50 20/11/09
    Er Draummen lav? Du skal vel ikke klatre på'n?
  202. Cosmopolitan 22:51 20/11/09
    Nei, han er jo ikke kjempelav... men litt lav - å jeg liker å føle meg mindre, så det er uforenlige forskjeller så lenge jeg er chubby og 1,73...
  203. DraummenOmErato DraummenOmErato 22:51 20/11/09
    Hadde jeg sittet sjelvende i en stol, så hadde jeg ikke vært særlig godt til å ta problemene på etterskudd
  204. Freyja 22:53 20/11/09
    Nettopp. Jeg bare malte et bilde av times to come, dearest.
  205. electra60 electra60 22:53 20/11/09
    synes draumen skal legge ut det berømte bildet jeg har hørt så mye om og ennå ikke sett..
  206. DraummenOmErato DraummenOmErato 22:53 20/11/09
    Hvis du vil føle deg liten, så klarer jeg ordne det, Cosmo.. Men du er jo ikke på lista over de som skal tas
  207. Kanakkas2 22:54 20/11/09
    Har snart drukket opp ølen... når begynner avstraffingen, Draummen? Eller renner det ut i definisjonsdiskusjoner igjen????
  208. Freyja 22:55 20/11/09
    Vil du holde meg i hånden mens det skjer, Kanakkas? Eller skal du bare stå der og hånflire?
  209. DraummenOmErato DraummenOmErato 22:55 20/11/09
    Vet ikke, jeg får mange tøffe ord, og få avtaletilbud og adresser
  210. Cosmopolitan 22:56 20/11/09
    Har du ikke sett det Electra... det er han i bar overkropp, med et blikk som kan drepe, tatt på vei ut av dusjen...
    *snill pike*
  211. Kanakkas2 22:56 20/11/09
    Hvis jeg kan gjøre begge deler samtidig er det greit, Freyja ...
  212. electra60 electra60 22:57 20/11/09
    men freyja-darling, vil vi ikke ha draumen stående, streng og mandig i all sin uvisse høyde? klar til å ta oss rampete jentene for alle våre synder?
  213. electra60 electra60 22:57 20/11/09
    nei cosmo.. har IKKE sett det :(
  214. Cosmopolitan 22:59 20/11/09
    Draumen er en pikenes jens han legger det ut.:)
  215. DraummenOmErato DraummenOmErato 23:00 20/11/09
    En liten stund hvertfall.. dere får laste det ned, så jeg slipper å legge det ut igjen hele tia
  216. electra60 electra60 23:00 20/11/09
    han så litt ung ut, men absolutt bra blikk ;)
  217. Kanakkas2 23:01 20/11/09
    Akkurat DET pleier jeg også å si, Draummen ;)
  218. Cosmopolitan 23:02 20/11/09
    Han er veldig fin så lenge han ikke snakker. :)
  219. Isis 23:02 20/11/09
    Å ta - tar - tok - har tatt!
    Hvilken ta er det egentlig snakk om?
  220. Freyja 23:03 20/11/09
    Vil vi det, Electra? Kanskje, om vi kan få han til å stille i dress.
  221. Freyja 23:04 20/11/09
    Dessuten har vel Draummen tatt bra mange her inne allerede, så et par fra eller til burde ikke by på vanskeligheter.
  222. DraummenOmErato DraummenOmErato 23:04 20/11/09
    Jeg fikk ny skreddersydd dress her om dagen faktisk.
  223. Isis 23:05 20/11/09
    Å jøss! Som den selvutnevnte torsofetisjist jeg er, er det riktig så en kvinne rent kan falle i staver! Mye vakker natur i dette landdet gitt!
  224. DraummenOmErato DraummenOmErato 23:05 20/11/09
    Ikke si det høyt Freyja, Cosmo bli sjalu
  225. electra60 electra60 23:06 20/11/09
    ja han må absolutt ha dress!
    hva skjer når han snakker cosmo?
  226. Cosmopolitan 23:07 20/11/09
    Nei, Nei... jeg har ikke det store behovet for å være nummer 15 fra Frodig kjenner jeg... Dette på tross av at hver av jentene er sin egen unike historie og skjebne..
  227. Freyja 23:08 20/11/09
    Man kan ikke bry seg om uvesentligheter, Draummen.
  228. DraummenOmErato DraummenOmErato 23:08 20/11/09
    Mulig, men du vet jo hvor opptatt jeg er av følelsene til folk
  229. Freyja 23:09 20/11/09
    Er det derfor du puler så mange fra frodig, mercy fucks?
  230. electra60 electra60 23:09 20/11/09
    hahahaha
  231. DraummenOmErato DraummenOmErato 23:11 20/11/09
    Nja, måtte vært Cosmo i så fall
  232. Kanakkas2 23:11 20/11/09
    Man må bli litt "Matrix" her nå, Drqaummen ;)
  233. Freyja 23:12 20/11/09
    Det er ille stilt om man må mercy knulles av en Draumm.
  234. Cosmopolitan 23:14 20/11/09
    Bare fortsette å drømme Draumen...
  235. DraummenOmErato DraummenOmErato 23:15 20/11/09
    Neinei! Alle ønsker draummeknullet
  236. DraummenOmErato DraummenOmErato 23:17 20/11/09
    Eg kan ikkje draume draumene for deg, det må du gjøra sjøl
  237. Isis 23:18 20/11/09
    Kanakkas - kan du ikke starte en ny blogg for oss som snakker om ting vi ikke visste at vi trengte å snakke om?
  238. Kanakkas2 23:20 20/11/09
    Har ikke du mulighet til blogging du eller?
  239. Cosmopolitan 23:20 20/11/09
    ja, det er bare synd at preferansene dine gir meg mer mareritt enn savn Draumen.
  240. DraummenOmErato DraummenOmErato 23:23 20/11/09
    Og likevel sier øynene dine jaja
  241. electra60 electra60 23:23 20/11/09
    hvilke preferanser er dette da draumen?
  242. DraummenOmErato DraummenOmErato 23:25 20/11/09
    Alt annet enn misjonær tror jeg
  243. Cosmopolitan 23:25 20/11/09
    ja, så lenge jeg ikke ofrer høyden din en tanke, å du ikke sier et ord.. :)
  244. Freyja 23:25 20/11/09
    La oss ta en stjernefisk da dere!
  245. DraummenOmErato DraummenOmErato 23:26 20/11/09
    Nja, venter heller på et bedre tilbud, Cosmo
  246. electra60 electra60 23:28 20/11/09
    stjernefisk? den stillingen er for meg ukjent freyja :P
  247. Cosmopolitan 23:29 20/11/09
    men kjære deg vennen, frisk opp min hukommelse, å innled damene i dine preferanser... kan jo hende det er en match.
  248. Kanakkas2 23:30 20/11/09
    Er det virkelig noe galt med misjonær? Hehehehe... skal ikke utbrodere det så mye, men en meget fin måte å se parteneren din inn i øynene.. og... tja.. mye mer
  249. rudy rudy 23:30 20/11/09
    Er filmen ferdig nå eller må vi nøye oss med tesktversjonen? Eventuelt med braille med samiske undertekster på brailletastaturet? jfr tilbud lengre nede i tråden.
  250. Freyja 23:30 20/11/09
    Bare å se for deg en starfish det, electra. Hva heter sånne på norsk igjen? Sjøstjerne?
  251. DraummenOmErato DraummenOmErato 23:31 20/11/09
    Skal gjøre det når frøken Rett dukker opp
  252. DraummenOmErato DraummenOmErato 23:32 20/11/09
    Rollene er ikke besatt ennå, Rudy
  253. electra60 electra60 23:34 20/11/09
    misjonær er absolutt ikke for mye oppskrytt.. synes den er sørgelig nedvurdert.. men variasjon er viktig
  254. Cosmopolitan 23:40 20/11/09
    Misjonær og Kos... masse masse kos...
  255. electra60 electra60 23:43 20/11/09
    ja, med den rette.. da er det det aller aller beste :)
  256. electra60 electra60 23:45 20/11/09
    minner minner, som aldri forsvinner...
  257. rudy rudy 23:46 20/11/09
    Hvis det er ålreit for dere, kan han misjonæren strykes fra manus slik at vi får "the gory details and none of the well known bullshit"?
  258. Freyja 23:48 20/11/09
    Coming right up, Rudy.
  259. electra60 electra60 23:50 20/11/09
    liker dere ikke kliss?
  260. Freyja 23:51 20/11/09
    Nei.
  261. Freyja 23:51 20/11/09
    Dvs. ikke her.
  262. electra60 electra60 23:53 20/11/09
    jeg liker det.. irl, men du her rett.. ikke her.. porr er porr!
  263. Freyja 23:54 20/11/09
    Nettopp, og her er det taing og spanking og andre hardtslående aktiviteter som er på trappene.
  264. Isis 23:55 20/11/09
    Næmmen! Her er man borte et liiite øyeblikk, så har samtalen penset inn på stillinger!
  265. electra60 electra60 23:55 20/11/09
    men han venter på noen som er rett.. og vi er ikke rett.. ikke jeg iallefall.. ikke på en flekk :P
  266. Cosmopolitan 23:57 20/11/09
    uff... vær glad du ikke vet Electra.
  267. DraummenOmErato DraummenOmErato 23:57 20/11/09
    Nei, drammer svever høyt
  268. DraummenOmErato DraummenOmErato 23:58 20/11/09
    :D Gi deg da, cosmo! Jeg ser jo at øynene dine sier jaja
  269. Cosmopolitan 00:00 21/11/09
    Ja... igjen NEI! du ønsker deg pervers-kinky-dyrisk-sex - Jeg ønsker meg kjedelig-deilig-varm-sex med masse kos.

    Kommer ikke til å funke. bare å fortsette å drømme.
  270. BigBear BigBear 00:10 21/11/09
    LOL
  271. Freyja 00:16 21/11/09
    Jeg har selvfølgelig startet en knulleblogg der vi kan diskutere fordeler og ulemper med misjonæren og andre ting. :D
  272. Cosmopolitan 00:18 21/11/09
    Ja, å ønsker noen å være her - er det også helt greit, siden jeg ikke har anledning til å delta på denne Pøkebloggen. :)
  273. Vanilje 00:27 21/11/09
    Noen er virkelig desperate! *dån*
  274. Cosmopolitan 00:29 21/11/09
    blokkert Vanilje?
  275. electra60 electra60 00:30 21/11/09
    hvem er desperat vanilje?
  276. Vanilje 00:36 21/11/09
    Nei, si det..
  277. electra60 electra60 00:36 21/11/09
    var da du som sa det.. da må jo du vite det..?
  278. DraummenOmErato DraummenOmErato 00:37 21/11/09
    Om noen skal si det, så må det være deg, Vanilje
  279. Cosmopolitan 00:37 21/11/09
    Vi er ikke desperae, bare lengtende...
  280. Kanakkas2 00:39 21/11/09
    Jeg er ikke desperat... bare frenetisk ventende.... :p
  281. Cosmopolitan 00:40 21/11/09
    Du trenger ikke vente så lenge Kanakkas.
  282. Cosmopolitan 00:40 21/11/09
    Du trenger ikke vente så lenge Kanakkas.
  283. Vanilje 00:43 21/11/09
    lol
  284. Cosmopolitan 00:46 21/11/09
    Vanligvis lar jeg meg ikke fornærme av deg Vanilje, absolutt ikke - men vi er voksne mennesker, å jeg forstår ikke hva i denne diskusjonen som gjør at Vi fremstår som desperate...
  285. Kanakkas2 00:46 21/11/09
    Godt å høre ;)
  286. Vanilje 00:49 21/11/09
    Nei, hvis ikke det er åpenlagt hvem som er desperat her på frodig, så får det så være. Er da bare en som lager bogg på blogg om det samme emnet.
  287. Vanilje 00:49 21/11/09
    Nei, hvis ikke det er åpenlagt hvem som er desperat her på frodig, så får det så være. Er da bare en som lager bogg på blogg om det samme emnet.
  288. Vanilje 00:50 21/11/09
    Oi, var visst ekko her inne i dag.
  289. DraummenOmErato DraummenOmErato 00:50 21/11/09
    Det er ingenting i veien med å ha lyster
  290. electra60 electra60 00:51 21/11/09
    så fordi om man liker å snakke om sex så er man desperat vanilje? eller missforstår jeg deg?
  291. Vanilje 00:52 21/11/09
    Alt har en grense...før det går over til noe annet..
  292. DraummenOmErato DraummenOmErato 00:53 21/11/09
    Enn så lenge sitter alle for seg selv forran hver sin data.. langt igjen til grensen ennå
  293. electra60 electra60 00:55 21/11/09
    kan ikke se noen desperate her jeg iallefall.. surmaga oppgulp derimot...
  294. Cosmopolitan 00:55 21/11/09
    Jeg sitter tett omslynget til mannen i mitt liv... herlig.
  295. Vanilje 00:56 21/11/09
    Er det pusekatten, cosmo? :)
  296. Cosmopolitan 00:57 21/11/09
    Selvfølgelig Vanilje, jeg orker ikke menn på en stund. :)
  297. BigBear BigBear 00:58 21/11/09
    Er alltid lov å være kledelig desperat... Men forstår at enkelte her aldri blir helt ferdig med å snakke om gamle sta... ehhh saker. :)
  298. Vanilje 00:59 21/11/09
    Kanskje jeg skulle skaffe meg en pus jeg også :)
  299. Cosmopolitan 01:02 21/11/09
    Akkurat nå er ikek sjekking førsteprioritert i mitt hode. så jeg har ilagt meg selv forbud mot dating, også på dette såkalte Julebordet.
  300. Vanilje 01:05 21/11/09
    Plutselig står drømmeprinsen din der, og da tenker du hverken på å holde igjen eller om det er bra eller ei. :) Sånt bare skjer, tror jeg.
  301. Vanilje 01:07 21/11/09
    Jeg har fått spørsmål om å være kjæresten til en akkurat. hehe. Er visst 39 år og bor i Stavanger...og det var alt jeg vet om han. Skal jeg si ja tro?
  302. Cosmopolitan 01:07 21/11/09
    Ja, :) blir sikkert veldig fint, men akkurat nå har man det best med et par puser og å være singel.
  303. Cosmopolitan 01:08 21/11/09
    Ja, kjør på...
  304. Kanakkas2 01:09 21/11/09
    Fint i Stavanger da
  305. Freyja 01:09 21/11/09
    Disse som vil ha oppholdstillatelse gjør desperate ting og puler hva det måtte være. Slå til du, du har vel erfaring nok.
  306. Vanilje 01:11 21/11/09
    Han er helnorsk, Freyja.
  307. Vanilje 01:12 21/11/09
    Kjekk var han også...men tydelig ikke god da...men pytt. haha
  308. DraummenOmErato DraummenOmErato 01:17 21/11/09
    Kansje han var romantikker, og trodde på kjærlighet ved første blikk
  309. Vanilje 01:24 21/11/09
    Kanskje det...eller at han er full eller noe.
  310. Cosmopolitan 01:25 21/11/09
    Jeg lurer på om jeg skal spørre noen om det samme... se hva som skjer...
  311. electra60 electra60 01:25 21/11/09
    gi ham en sjanse og snakk litt mer med ham da vel.. gull kan ha de rareste pick-up lines, eller finnes på de rareste steder..
  312. Vanilje 01:29 21/11/09
    Han er jo skikkelig kjekk...og virker utrolig grei. Så....noen ha det artig med meg ja. Hm...
  313. Vanilje 01:30 21/11/09
    Stig frem, du som kødder med meg. *skuler*
  314. Cosmopolitan 01:31 21/11/09
    hvem er det da Vanilje...
  315. Vanilje 01:33 21/11/09
    Har ikke peiling...er ikke her på frodig, men på nettby.
  316. Cosmopolitan 01:55 21/11/09
    Igjen NEI! du ønsker deg pervers-kinky-dyrisk-sex - Jeg ønsker meg kjedelig-deilig-varm-sex med masse kos.

    Kommer ikke til å funke. bare å fortsette å drømme.
  317. Vanilje 02:05 21/11/09
    Hvem er det du snakker til, cosmo?
  318. Cosmopolitan 02:06 21/11/09
    Postet den kommetaren litt lenger nede jeg... den er til Draumen... skjønner ikke helt hva som har skjedd.. får be Athin slette den siste.
  319. Vanilje 02:08 21/11/09
    hehe. ok...skjønte mindre her nå. :D
  320. DraummenOmErato DraummenOmErato 02:09 21/11/09
    Ja, den er helt klart feil. Den antyder at jeg har gitt deg tilbud om sex, og det har jeg jo ikke
  321. Vanilje 02:11 21/11/09
    lol...uff a meg.
  322. Cosmopolitan 02:15 21/11/09
    Vi har veldig ulike preferanser Draumen - Jeg er et typisk snerpetryne, som ikke liker noe annet enn det jeg har bestemt meg for.

    Sånn nå vil jeg sove. Natta
  323. DraummenOmErato DraummenOmErato 02:17 21/11/09
    :D Du har fortsatt ikke fått noe tilbud, så ulikhetene er uinteressante
  324. Kinky3012 09:12 21/11/09
    Jeg er eg med det Shagma skrev 19/11. Det spiller ikke noen rolle om det er jenter eller gutter som er unødvendig høyrøstet, overlegne eller usannsynlig selvsikre i alle situasjoner. Det skremmer ikke meg heller, men det er utrolig slitsomt å være sammen med slike folk, uansett kjønn. Disse sliter ut de rundt seg.
    Nå er jeg en god menneskekjenner og vil da si at dette er sikre tegn på usikkerhet, og sannsynligvis også et dårlig selvbilde.
  325. Kinky3012 09:16 21/11/09
    Jeg er også overbevist om at alle dere jenter her som virker selvsikre i debattene, vil være myke som smør når dere først har klart å få fatt i et mannfolk.
    Men de fleste mannfolk er kresne. Vi tar ikke hva som helst av damer. Ikke dem som er høyrøstet, overlegne, eller usannsynlig selvsikre. disse virker litt TØSETE
  326. Kinky3012 09:22 21/11/09
    Personlig liker jeg ei som er litt sjenert og hemmelighetsfull. Det er litt mer klasse over disse.
  327. Freyja 09:57 21/11/09
    Sa han som kalte seg Kinky.

    *latterkick*
  328. electra60 electra60 11:13 21/11/09
    og vil ha en dominant dame.. hmmm.. hemmelighetsfull, sjenert og dominant dame søkes..? skurrer det litt eller er det bare meg? jaja.. jeg er iallefall for sjenert til å være dominant.. da kan man rett og slett ikke være mye sjenert skal man ta den rollen..
  329. Kinky3012 13:09 21/11/09
    De som vet hva BDSM dreier seg om, vet at det finnes like mange varianter som det finnes personer.

    Noe sier meg at her er det en kjerne med overvektige damer med liten selvtillitt. Dette er vel plassen som dere får ut gørra deres. Er ganske sikker på at hvis jeg traff noen av dere gjennom jobben min, det være seg butikker på kjøpesentre, barnehager og omsorgsyrker, er jeg sikker på at dere er veldig sjenerte.
  330. Kanakkas2 13:12 21/11/09
    Jøss... hva driver du med a... Kinky? Jobber med mener jeg???
  331. Vanilje 13:19 21/11/09
    Skal godt gjøres å treffe meg på noen av de nevnte plassene :)
  332. Freyja 13:19 21/11/09
    Jeg har nå truffet flere her inne, så du får spørre de om jeg er stille og sjenert av meg. :p
  333. Kanakkas2 13:29 21/11/09
    Ah... jeg skjønner hva du jobber med, Kinky... du raner!
    Vel.. det kan jo være en opplevelse som får selv den tøffeste jenta i kne.. ingen protester der..
  334. Kanakkas2 13:31 21/11/09
    Eller er det mattilsynet, Kinky... klarer ikke bestemme meg ass...
  335. Vanilje 13:33 21/11/09
    Sikkert selger av dopapir å sånn. Eller renholder...hm
  336. Cosmopolitan 13:35 21/11/09
    Høres ut som en Vekter... dog ikke fra Oslo city. :)
  337. electra60 electra60 13:35 21/11/09
    søppeltømmer
  338. Athine Athine 15:39 21/11/09
    Kinky jeg er ei TØS og trives med det :p Finnes ikke usikker gitt, selvfølgelig kan man være usikker i noen situasjoner, men det betyr ikke at det er noe feil med selvtilliten. Og man kan ha god selvtillit uten og slite ut de rundt seg :)
  339. Dumogdeilig Dumogdeilig 15:59 21/11/09
    betyr det at vektere søppeltømmere renholdere jobber på steder som damer er sjenerte ?
    Skjønner ikke helt hvorfor dere drar inn yrker i det men stort sett renholdere fra afganistan og andre jubbaland er jo ekstremt kvinneundertrykkene så det er kansje derfor jentene er redde og blir misforstått som sjenerte
  340. Vanilje 16:02 21/11/09
    Klipper og limer fra innlegget som utgjorde forslagene. # Er ganske sikker på at hvis jeg traff noen av dere gjennom jobben min, det være seg butikker på kjøpesentre, barnehager og omsorgsyrker, er jeg sikker på at dere er veldig sjenerte. # Med understreking i jobben min. ;o)
  341. baldrick baldrick 21:59 21/11/09
    er ikke butikker på kjøpesenter smør på flesk?
  342. Kanakkas2 22:14 21/11/09
    Hehehe.. Baldrick... skulle jeg mene... men tror nok at han ville understreke hvor fryktinngytende han kunne være i sitt daglige arbeid... syntes bare det var litt artig... og litt sært?
  343. Fronessa Fronessa 23:49 01/01/11
    Mannfolk liker ikke skravlekjerringer,brautende kvinnfolk,utro kvinner,kvinnfolk som oppfører seg som menn på visse områder,jeg vet også en del er kresne ang utseende å der kan man ikke akkurat ta plastikk kirurgi for å få drømmemannen desverre for det indre skal jo også telle i tilegg.
  344. Bjarthe 00:06 05/01/11
    Fronessa har skjønt endel ...
  345. Fruppa Fruppa 01:06 05/01/11
    Skjønt og skjønt.. Det er ikke så forbanna mange igjen da, og det er vel derfor det er så få som finner hverandre her inne !

    Du skal ikke snakke, ikke være frampå, ikke utro, ikke gjøre visse manneting og være jævlig fin.. Hmmm !
  346. Bjarthe 18:49 05/01/11
    Heh, ja nettopp. Å skjønne er forbanna' viktig når man preiker'. Det er som kjent vesensforskjellig å snakke og å skravle. Omtrent som skravlebøtter og vannbøtter, det. Skravlekjerringer (og -bøtter) finnes forresten blandt alle kjønn, selvom skravlegubber sjelden omtales. Det er nok ikke så mange av de heller ...
  347. stian47 18:33 12/10/11
    Jeg er et skikkelig mannfolk, men er ikke lett her inne...
    Damer her hater menn.
  348. Papillon 23:22 03/11/11
    Usj da...hørt sånn da du. Her er det mange som elsker menn. Menn og gamle tråder. :-D
Skriv en kommentar:

Du må være logget inn for å skrive en kommentar.

Hopp over innlogging - Til hovedinnhold - Topp

Logg inn

Logg inn

Registrer deg

Hopp over seksjon - Til hovedinnhold - Topp

BBW Norge © 2005 - 2011

Topp